۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵

بعد از استقبال از فیلم؛

اشک‌های کوین کاستنر جاری شد/ قسمت اول از یک حماسه ۴ قسمتی

اشک‌های کوین کاستنر جاری شد/ قسمت اول از یک حماسه ۴ قسمتی

کوین کاستنر نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد و پس از نمایش وسترن جدیدش در جشنواره کن به شدت احساساتی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «افق: حماسه آمریکایی»، وسترن حماسی جدید کوین کاستنر دیروز یکشنبه در هفتادو هفتمین دوره جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و ۷ دقیقه تشویق شد.

کاستنر به شکل آشکاری احساساتی شد و در حالی که فیلم با تشویق شدید و فریادهای «کوین! کوین! کوین!» استقبال شد، از تماشاگران تشکر کرد و قول ۳ قسمت دیگر از مجموعه «افق» را داد.

کاستنر با خنده گفت: ببخشید که این همه دست زدید تا بفهمم باید صحبت کنم. چه آدم‌های خوبی. چه لحظه خوبی، نه فقط برای من، بلکه برای بازیگرانی که با من آمدند، برای افرادی که به من ایمان داشتند و به کار ادامه دادند.

این فیلم که آکنده از کشتار و خون است، به چگونگی گسترش غرب آمریکا از دیدگاه دامداران، کشاورزان و سربازانی که به دنبال ساختن آینده خود در منطقه هستند و نیز سرخپوستانی می‌پردازد که از ابتدا در این سرزمین‌ها زندگی می‌کردند.

این پروژه برای کاستنر جنبه‌ای شخصی دارد و بسیاری از ثروت خود را برای ساخت این فیلم ۱۰۰ میلیون دلاری به کار بست و حتی روی مزرعه‌اش وام گرفت. او که کارگردانی و بازی در این فیلم را انجام داده، تهیه کنندگی و نویسندگی آن را نیز بر عهده داشته است.

گرچه از فیلم جدید کاستنر اقبال خوبی به عمل آمد، اما طول فیلم که ۳ ساعته است و خط داستانی آن ممکن است برای برخی زیاد باشد. در این فیلم، کاستنر در دل غرب وحشی قرن نوزدهم با شهرک نشینی بسیار شرور درگیر می‌شود.

کاستنر در طول دوران کاری اش بارها به سراغ ژانر وسترن رفته و برای «با گرگ‌ها می‌رقصد» موفقیت بزرگی کسب کرد و برای تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن برنده جایزه اسکار شد.

قسمت اول «افق» ۲۸ ژوئن در آمریکا اکران می‌شود و فصل دوم آن ۱۶ آگوست به سینماها می‌رسد.

بازیگران «افق» را سینا میلر، سام ورتینگتون، جیووانی ریبیسی، ینا مالون، ابی لی، مایکل روکر، دنی هیوستون، لوک ویلسون، ایزابل فورمن، تاتانکا مینز، اوون کرو کفش، جیمی کمپبل بوئر و چرچ توماس هادن تشکیل داده‌اند.

در همین حال هالیوود ریپورتر نوشت: پیش از نخستین نمایش عمومی فیلمی کاستنر که با بودجه ۹۰ میلیون دلاری و به عنوان قسمت اول از یک حماسه ۴ قسمتی ساخته شده در سالن لومیر کن، کاستنر با تشویق گسترده (از جمله از سوی برخی مهمانان که کلاه گاوچرانی بر سر داشتند) استقبال شد و ۳ ساعت بعد، در حالی که تیتراژ فیلم پخش می‌شد، جمعیت ایستاده وی را ۱۰ دقیقه تشویق کردند.

کد خبر 6113243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha