۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۳

با صدور پیامی؛

متکان شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت

متکان شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت

دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو ایران در پیامی شهادت رییس جمهور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر متکان معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو ایران، با صدور پیامی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

سید خدمتگزار مردم در راه آبادانی و سربلندی ایران اسلامی به ملکوت اعلی پیوست.

شهادت پاداش مردان خداست، اما آنچه که این شهادت را جاودان و ماندگار می‌سازد، اخلاص عمل و جهاد اکمل در راه خدمت به اسلام و مردم است.
سید خادم الرضا و شهید مکتب سید الشهدا (ع)، آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور جهادی، آیت الله سید محمد علی ال‌هاشم امام جمعه شهید تبریز، وزیر جبهه مقاومت و عضو شورای عالی کمیسیون ملی ایران، شهید دکتر حسین امیر عبدالهیان، استاندار نورانی و جان بر کف خدمت استان آذربایجان شرقی دکتر مالک رحمتی و همراهان جهادی شان، با پیوستن به شهدای سرافراز انقلاب، با خون پاک خویش تنه تناور انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش مستحکم‌تر و با صلابت‌تر ساختند.

ملت شهید پرور ایران در ادوار مختلف از نزدیک شاهد مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های رییس جمهور شهید آیت الله رئیسی بوده‌اند، اینجانب با قلبی آکنده از درد و حرمان، این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنافداه و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و خاندان معزز و ارجمندشان آیت الله علم الهدی امام جمعه ارجمند مشهد مقدس، همسر بزرگوار و فرزندان آن شهید سعید تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

هر چند که فقدان این شهیدان شریف و خدوم، ضایعه‌ای عظیم برای ملت بزرگ ایران اسلامی است، لیکن به برکت انفاس قدسی اهل بیت سلام الله علیها و وجود سراسر بهجت و مبارک مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای، نهضت سرافرازی و سربلندی انقلاب اسلامی همواره پر دوام و پایدار است و راه شهیدان پیوسته ادامه دارد.

رقص و جولان بر سر میدان کنند

رقص اندر خون خود مردان کنند

کد خبر 6113490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha