۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۲۹

در واکنش به شهادت سید شهیدان خدمت؛

رئیس جمهوری الجزایر: برادر و شریکی را از دست دادم

رئیس جمهوری الجزایر: برادر و شریکی را از دست دادم

رئیس جمهور الجزایر، شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه وی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر، شهادت آیت الله رئیسی و هیأت همراه وی را تسلیت گفت.

رئیس جمهور الجزایر در پیام تسلیتی به محمد خبر معاون اول رئیس جمهور ایران اعلام کرد: ما با تأثر و نگرانی از ابتدا با شما همراه بودیم، ساعات سختی را که مردم برادر ایران پشت سر گذاشتند و منتظر خبر سرنوشت بالگرد حامل مرحوم ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران و اعضای بلندپایه همراه ایشان بودیم که خداوند متعال همه آنها را رحمت کند. با کمال تأسف و تالم عمیق، خبر غم انگیز درگذشت برادر گرامیمان ابراهیم رئیسی را به همراه شما دریافت کردیم. مراتب همدردی صادقانه و همبستگی برادرانه را با رهبری، دولت و ملت برادر جمهوری اسلامی ایران ابراز می‌داریم.

در این پیام آمده است: در این شرایط سخت در عین حال که ملت الجزایر شریک غم برادران در ایران هستند؛ من شخصاً برادر و شریکی را از دست دادم که با هم در راستای تحکیم پیوند برادری، همکاری و همبستگی میان دو کشور و دو ملت برادر حرکت کردیم و در راستای یاری مسائل جهان اسلام گام برداشتیم. مراتب تسلیت عمیق و ابراز همدردی خود را به رهبری و ملت ایران ابراز می‌دارم و از خداوند طلب رحمت الهی برای آن فقید دارم و از خداوند می‌خواهم که به ملت برادر ایران برای عبور از این شرایط سخت و دردناک کمک کند.

کد خبر 6113651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha