۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۰۶

مسوول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مرکزی:

بزرگترین خدمت شهید رییسی زنده کردن امید در دل مردم بود

بزرگترین خدمت شهید رییسی زنده کردن امید در دل مردم بود

محلات- مسوول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: تمام تلاش دشمن، ایجاد شکاف و ناامیدی مردم از حاکمیت بود اما شهید رئیسی، امید را در دل مردم زنده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هادی میرزایی شامگاه سه‌شنبه در آئین یادبود آیت‌الله رئیسی که در شهر نیم‌ور برگزار شد، افزود: جمهوری اسلامی در طول عمر چهل و پنج ساله خود در برابر تمام دشواری‌ها ایستاده و اینگونه خار چشم دشمنان خود شده است.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی، همراه با مسئوولان برای خدمت به محروم‌ترین نقاط کشور سفر می‌کرد تا مشکلات نقاط دورافتاده را برطرف کند و از این طریق به تحکیم پایه‌های نظام اسلامی بپردازد.

میرزایی افزود: رئیس جمهور با قدرت، در سازمان ملل قرآن و تصویر شهید سلیمانی را بر دست گرفت و اینگونه محکم و استوار از نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های آن دفاع کرد و مشیت الهی در این بود که وی را در زمان خدمت از ما بگیرد.

وی با اشاره به اخلاص رئیس جمهور گفت: ساده زیستی رئیس جمهور و خانواده‌اش برای همه آشکار بود. حتی افرادی که در شهادت او شادی می‌کنند، به اخلاص و پرکاری وی معترف هستند.

وی آیت‌الله رئیسی را مدیری در تراز انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: وی الگوی مدیریت اسلامی و همسو با مکتب حاج قاسم و ادامه دهنده راه وی بود و باید اذعان داشت که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باید وی را در تمام رفتار خود الگو قرار دهد.

میرزایی ادامه داد: باید با دنیاطلبی مبارزه کرد در غیر این صورت جامعه را دچار اختلاف خواهد کرد.

وی گفت: رئیس جمهور شهید به سادگی از کنایه‌ها و تهمت‌ها به خود گذشت تا زمان خود را صرف خدمت به مردم و نه پاسخگویی به این افراد کند.

میرزایی افزود: وی علاوه بر تلاش برای رفع مشکلات کمبود منابع خزانه و جبران بدهی‌های دولت، در صحنه بین‌الملل به دفاع از نظام و آرمان‌های غزه می‌پرداخت.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی تاکید کرد: بزرگترین خدمت شهید رئیسی، زنده کردن امید در دل مردم بود. تمام تلاش دشمن این بود که مردم را از حاکمیت ناامید کند و در مقابل حکومت قرار دهد.

وی دیپلماسی وزیر امور خارجه را منحصر به فرد خواند و گفت: وی دیپلماسی کشور را همسو با ارزش‌های نظام و اسلام و جبهه مقاومت پیش می‌برد و میدان و دیپلماسی را با هم هماهنگ کرد.

کد خبر 6115341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha