۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳

در بیانیه کمیته فرهنگی اربعین ایران و عراق آمده بود؛

خداوند به فرزندان رشید انقلاب با شهادت عزت می‌‎ بخشد

خداوند به فرزندان رشید انقلاب با شهادت عزت می‌‎ بخشد

کمیته ‎های فرهنگی اربعین ایران و عراق وابسته به ستاد اربعین طی پیامی شهادت جانسوز خادم الرضا (ع) و همراهانشان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته‌های فرهنگی اربعین ایران و عراق وابسته به ستاد اربعین طی پیامی شهادت جانسوز خادم الرضا (ع) و همراهانشان را تسلیت گفتند.

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

عروج ملکوتی سردار سازندگی، مجاهد خدوم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری متعهد و آیت الله سید محمد علی آل‎هاشم نماینده مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی، نماد یک روحانی خردمند و مردمی و عالمی بصیر و سردار فداکار عرصه دیپلماسی جناب آقای دکتر حسین امیرعبدالهیان و همراهان‎شان حزن و اندوه سنگینی را بر قلوب امت اسلامی و ملت رشید و صبور ایران وارد ساخت.

این حادثه مولمه بار دگر بر مکتبی و مردمی بودن و ایمان مسؤولان خدوم تأکید و نمایانگر رسوایی بزرگی برای دشمنان زبون نظام اسلامی است با حجم گسترده تبلیغات و جنگ روانی چند ساله‎شان و ایادی داخلی آنان سعی در تخریب چهره این خدمت‎گذاران را داشتند. این حوادث نشان از مساعی ارزشمند و عظیم مسؤولان نظام در عرصه سازندگی و آبادانی کشور و عشق خدمت آنان به مردم است که دشمن تلاش دارد با انبوهی از دروغ و مکر مشوه سازد تا از عزت و عظمت نظام مقدس اسلامی و ملت بزرگ ایران بکاهند. اما دست خداوند همواره پشتیبان این ملت سرافراز بوده و فرزندان رشید و عزیز آن را که صادقانه و متعهدانه در خدمت به اسلام و مردم ایران جان‎فشانی می‌کنند، با شهادت عزت می‌بخشد و به جریان توفنده انقلاب اسلامی بالندگی مضاعف عنایت می‌کند.

با درود به ارواح این عزیزان و شهیدان راه خدمت و اعتلای ایران اسلامی به ویژه سردار بزرگ سازندگی، فرزند امین ایران و خادم صادق آستان ملکوتی امام علی بن موسی الرضا علیه السلام این ضایعه مولمه را به حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا له الفدامقام معظم رهبری و مراجع عظام و ملت شریف ایران، جبهه مقاومت اسلامی و همه کسانی که دل در گرو رشد و تعالی این نظام و ملت دارند، تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهدا علیه السلام مسئلت داریم.

ستاد فرهنگی اربعین (کمیته‌های فرهنگی اربعین ایران و عراق)

کد خبر 6115669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha