۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۷

کارشناس و تحلیلگر سواد رسانه:

دستاوردهای رئیس جمهور شهید باید مستند و روایت شود

دستاوردهای رئیس جمهور شهید باید مستند و روایت شود

همدان-کارشناس و تحلیلگر سواد رسانه گفت: دستاوردهای مدت ریاست جمهوری شهید جمهور باید در تاریخ مستند و روایت شود و اگر انجام نشود در ظلمی که به ایشان شده است شریک هستیم.

حسین ربیعی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: شخصیت آقای رئیسی یک شخصیت مردمی، انقلابی، پایه کار، جهادی و خستگی ناپذیر بودند در مقطع زمانی که به عنوان تولیت استان مقدس امام رضا (ع) بودند تحولات چشمگیری و ویژه ای در آن زمان رقم خورد وکسانی که به مشهد می‌رفتند کاملاً این تغییرات را حس می‌کردند.

وی یادآور شد: مردم از دیدگاه رئیس جمهور شهید قابل احترام هستند و ایشان معتقد بودند نباید بین رئیس جمهور کشور و مردم فاصله وجود داشته باشد، شخصیت رئیسی یک شخصیت خاص و برجسته بود و در بین مسئولین عالی رتبه کشور کمتر شخصیتی اینگونه داشته باشیم.

کارشناس و تحلیلگر سواد رسانه در ادامه با اشاره به اینکه دشمن مسؤولی را می‌خواهد که تحرک لازم را نداشته باشد و دنبال فرهنگ و تجمل خود باشد با مردم ارتباط برقرار نکند افزود: محدود به یک ساعت خاص شود بعد از امام ره دومین شخصیت که تخریب روی آن ایجاد شد رئیس جمهور رئیسی بودند.

ربیعی مطرح کرد: تخریب شخصیت همیشه از طرف دشمن نبوده است بلکه در برخی از مجوعه های داخلی که با آنها همسو نبودند دیده شده است و حجم جوک و تمسخر نسبت به ایشان به دروغ وجود داشته است.

وی در ادامه بابیان اینکه دستاوردهای مدت ریاست جمهوری آیت الله رئیسی باید در تاریخ مستند و روایت شود متذکر شد: اگر این کار انجام نشود به رئیس جمهور شهید ظلم کرده ایم و اگر در راستای مستند سازی دستاوردهای دولت رئیسی و شخص ایشان اقدامی صورتی نگیرد ما هم در ظلمی که به ایشان می‌شود شریک هستیم.

کارشناس ارشد تحلیل سواد رسانه‌ای تشریح کرد: روزی که آیت الله رئیسی کشور را تحویل گرفت روزی بود که ۷۰۰ کشته کرونا داشتیم آقایان واردات واکسن کرونا را به تحریم و غیره منوط کرده بودند، در آن زمان هزاران بنگاه اقتصادی در کشور به دلایل مختلف تعطیل شد و اکنون ۸ هزار مجتمع اقتصادی در این مدت به مدار تولید برگشتند.

ربیعی افزود: عملکرد اشتغال در دولت سیزدهم بسیار قابل تأمل است همچنین در حوزه صادرات ۲۲ درصد افزایش صادرات داشته ایم و در صادرات غیر نفتی در تاریخ ایران رکورد زدیم و در حوزه مراوده با کشورهای همسایه بسیار پیشرفت داشتیم و اکنون شاهد هستیم در مراسم این شهید جمهور چند کشور اعلام عزای عمومی کردند و این بی سابقه بوده است.

ربیعی با اشاره به اینکه ما تورم ۶۰ درصدی که به دلیل کسری بودجه دولت و افزایش نقدینگی در دولت قبل دچار کشور ما شده بود را در شرایط تحریم ظالمانه علیه کشور ما معکوس شد که این کار بسیار سخت بوده است همچنین پرداخت بدهی‌های سنگین جای تأمل دارد که هیچگاه بازگو نشد.

کارشناس و تحلیلگر سواد رسانه ادامه داد: رئیس جمهور شهید بسیار مظلوم بود و این مشکلات را برعهده دولت قبل نینداخت و واقعیت‌های دولت قبل را بازگو نکرد در شرایطی که برای حقوق کارکنان پولی وجود نداشت سکوت کرد.

ربیعی یادآور شد: تولید خودرو در سال ۱۳۹۷و۱۳۹۸ به صفر رسیده بود اکنون وضعیت بسیار خوبی را تجربه می‌کنیم ودر بحث اغتشاشات ترکیبی عجیب که تمام سرویس‌های جاسوسی علیه ایران بودند هر کشوری بود زیر فتنه از بین می‌رفت اما دولت سیزدهم توانست از این موضوع سربلند بیرون بیاید.

وی بابیان اینکه در حوزه آبرسانی خوزستان، سنندج و همدان خط لوله‌ای که ۱۸ سال پیش مسکوت مانده بود در یک مدت کوتاه به بهره برداری رساندند افزود: در این مدت ۱۲ پرتاب موفق پهپاد در ایران اتفاق افتاد.

وی با اشاره به این موضوع که وعده صادق محصول هماهنگی کامل وهم افزایی میدان و دیپلماسی مطلق برای جمهوری اسلامی بود خاطرنشان کرد: دستاوردهای وزارت خارجه هم باید تثبیت شود وقتی می‌بینیم سلطنت طلب‌ها ابراز شادمانی می‌کنند باید بدانیم که آقای رئیسی و تیم ایشان مسیر درستی را طی کرده‌اند.

وی بیان کرد: کسانی که در کشور ناآگاهانه دشمن را همراهی می‌کنند با جریان معاند جای بازنگری دارد و باید بدانند در کدام طرف قرار گرفته اند اگر مظلومان دنیا با شما هستند طرف درست هستید اگر افراد فاسد، منافق جانی با شما هستند مسیر اشتباه است.

کارشناس و تحلیلگر سواد رسانه در پایان گفت: حضرت علی (ع) وقتی در محراب نماز به شهادت رسید برخی سوال کردند مگر علی نماز هم می‌خوانده و خواست خدا این بود که علی (ع) در محراب نماز به شهادت برسد که شخصیت ایشان تبیین شود و وقتی رئیس جمهور رئیسی با یک بالگرد در مسیر صعب العبور برای سرکشی از مناطق محروم رفتند و این سانحه پیش آمد که مسیر خدمت رئیسی برای مردم ایران و دنیا بدرستی به خواست خدا مشخص و برجسته شود.

کد خبر 6115947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha