۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۴۳

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد اعلام کرد؛

خدمات‌رسانی ویژه مترو و اتوبوسرانی مشهد طی مراسم تشییع شهید خدمت

خدمات‌رسانی ویژه مترو و اتوبوسرانی مشهد طی مراسم تشییع شهید خدمت

مشهد- مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: خدمات‌رسانی رایگان مترو به شهروندان و حاضران در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در روز پنج‌شنبه (فردا) از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شیخانی اظهار کرد: خدمات‌رسانی رایگان مترو به شهروندان و حاضران در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در روز پنج‌شنبه (فردا) از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد بیان کرد: سرفاصله اعزام ناوگان قطار شهری نیز با هدف خدمت‌رسانی گسترده‌تر؛ فردا کاهش خواهد داشت.

وی افزود: همچنین در ساعات اوج کاری، یعنی مراسم تشییع و تدفین رئیس جمهور شهید، قطار در ۲ ایستگاه توقف نخواهد کرد.

شیخانی گفت: در خط یک، قطار در ایستگاه «بسیج» توقفی ندارد و همشهریان باید در ایستگاه‌های پیش و پس از آن، سوار یا پیاده شوند. همچنین در خط ۲ نیز توقفی در ایستگاه شریعتی صورت نخواهد گرفت.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد بیان کرد: سرویس‌دهی روزانه ناوگان اتوبوسرانی نیز از ساعت ۶ صبح فردا آغاز و در ۸ خط منتهی به برگزاری مراسم تشییع نیز از ساعت ۹ صبح آغاز و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت. در مجموع؛ ۱۷۰۰ دستگاه اتوبوس فردا خدمات‌رسانی صلواتی خواهند داشت.

کد خبر 6116180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      0 0
      چندین ساله مسیر مراسمات مشهد همین فاصله دو کیلومتری میدان ۱۵ خرداد تا حرم هست الان هم علیرغم اینکه اعلام شده مراسم کل خیابان امام رضاست ولی گفته شده ماشین حامل شهدا از همین میدان اعزام میشه یادمه در مراسم تشییع سردار سلیمانی فقط خدا رحم کرد مردم کشته نشدند وگرنه ازدحام جمعیت چنان بود که خود ما و خیل