۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۸

کارشناس حوزه علمیه و دانشگاه:

بیان خاطرات شهدا بزرگترین مانع برای تهاجم فرهنگی دشمن است

بیان خاطرات شهدا بزرگترین مانع برای تهاجم فرهنگی دشمن است

محلات- استاد حوزه علمیه و دانشگاه گفت: بیان خاطرات شهدا بزرگترین مانع مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسین حسینی قمی در اجتماع امام رضایی‌ها که به مناسبت گرامیداشت سیدالشهدای خدمت و یاران شهیدش همراه با یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس شهرستان محلات برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین دعای بشر از ابتدای خلقت شهادت است که این دعا در حق شهدا مستجاب شده است.

وی، مقام شهدا را بسیار ارزشمند دانست و افزود: بسیاری از علما با وجود تالیفات بسیار ارزشمند و تربیت شاگردان بزرگ و خدمات بیشمار به تشیع غبطه می‌خورند که چرا سرنوشت آنها به شهادت ختم نشد.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین اندیشه شهدا در یادواره‌ها گفت: باید در این یادواره‌ها، ویژگی‌های شهدا و ایثارگران بیان شود چرا که نسل جدید، دفاع مقدس را ندیده و کمتر از آن شنیده‌اند.

کارشناس مذهبی و دینی برنامه سمت خدا افزود: بیان خاطرات رزمندگان، بزرگترین مانع در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است همچنین در یادواره‌ها، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حسینی قمی افزود: برای مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن، باید ایمان خود را تقویت کنیم و از این طریق همانگونه که در برابر موشک‌های جنگی ایستادیم، در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن که اخلاق و خانواده را نشانه گرفته‌اند، ایستادگی کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به صلابت امام در غم از دست دادن یارانش، گفت: اگرچه داغ از دست دادن رئیس جمهور مردمی سنگین است اما رهبر انقلاب اسلامی مانند کوه در برابر این داغ ایستاد تا در برابر دشمن خم به ابرو نیاورد و مادامی که چنین رهبری را داریم، هیچ تزلزلی در ما راه نخواهد یافت.

این استاد دانشگاه افزود: همانگونه که مردم در تشییع پیکر شهدا سنگ تمام گذاشتند، ما نیز باید دین خود در برابر خون شهدا و خدمتگزاران نظام را ادا کنیم و با مقاومت در برابر تهاجم فرهنگی، به یاریگر رهبر باشیم و مانع تضعیف باورهای دینی شویم.

کد خبر 6116253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha