۳ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۰۷

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی:

زندگی پاک و ساده شهید رئیسی الگویی برای نسل‌های آینده است

زندگی پاک و ساده شهید رئیسی الگویی برای نسل‌های آینده است

دهدشت _ نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: زندگی شهید رئیسی پاک و بی آلایش بود و می توان بعنوان الگویی برای نسل های آینده استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد موحد در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مصلی شهر دهدشت، افزود: زندگی شهید رئیسی به گونه‌ای بود که حتی در بدترین شرایط، پاکی و صداقت او جلوه‌گر بود و به عنوان مثال، رئیس‌جمهور شهید ماحصل زندگی خود را در یک آپارتمان عادی و معمولی گذراند و هیچ‌گونه تجملاتی در زندگی وی دیده نمی‌شد.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی همانند شهید بهشتی، مظلومانه زندگی کرد و مظلومانه به لقاء باری تعالی پیوست.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مروری بر زندگی شهید بهشتی و شرایط آن روز انقلاب و شرایط امروز نظام و عملکرد شهید رئیسی داشته باشیم، مظلومیت وی حتی قابل مقایسه با شهید بهشتی هم نیست.

حجت الاسلام موحد با اشاره به اینکه شهید بهشتی را به خودش می‌تاختند، اما در کجای دنیا حتی به خانواده کسی هم می‌تازند، گفت: در مقابل شهید رئیسی به قدری بی‌حرمتی و بی‌تقوایی کردند که این مظلومیت به درون خانواده ایشان نیز وارد شد.

وی با بیان اینکه زندگی پاک و ساده شهید رئیسی الگویی برای نسل‌های آینده است، افزود: رئیس‌جمهور شهید از مسئولینی بود که از ابتدای زندگی تا لحظه شهادت، نقطه تاریکی در زندگی او مشاهده نمی‌شد.

موحد گفت: شهید رئیسی به عنوان یک طلبه جوان، هم در میدان مبارزه با دشمنان انقلاب و نظام فعال بود و هم در میادین جنگ و پشتیبانی از رزمندگان حضور داشت.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ گفت: شهید جمهور با ایجاد تحول در اقتصاد کشور، بسیاری از کارخانه‌های تعطیل شده را احیا کرد و امید به زندگی کارگران را بازگرداند.

حجت الاسلام موحد تاکید کرد: شهید رئیسی نه تنها به عنوان رئیس قوه قضائیه درخشید، بلکه در کمک به جامعه کارگری و کارمندی و اقتصاد نیز نقش بسزایی داشت و هیچ‌کس نتوانست به ضعفی در عملکرد وی اشاره کند و او به نحو مطلوب درخشید.

وی با بیان اینکه در دوران ریاست جمهوری، شهید رئیسی نام شهید رجایی را زنده کرد خاطر نشان کرد: یکی از علائم عاقبت بخیری شهید رئیسی، شهادت وی بود و شهید رئیسی عملاً راه رجایی را ادامه داد.

موحد ادامه داد: با وجود تمامی اتهامات نادرست، وی تکلیفی را که رهبری برای او مشخص کرده بود با اقتدار ادامه داد.

موحد بیان کرد: شهید رئیسی به عنوان یک طلبه و روحانی، نه تنها توانست در مدیریت کشور تحولی رجایی‌گونه ایجاد کند، بلکه در دیپلماسی نیز موفق بود و این به گونه‌ای است که از ۶۸ کشور جهان برای تسلیت به ایران سفر کردند و این نشانه دیپلماسی قوی بود که توسط شهید امیر عبداللهیان انجام شد و آنچه را که ولایت و رهبری می‌خواستند، با اقتدار احیا کرد.

موحد گفت: امروز جمهوری اسلامی به جایی رسیده است که ولایت و رهبری را نهادینه کرده است.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از حادثه، جلسه‌ای فوری تشکیل شد و دستورات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ظرف پنجاه روز آینده صادر شد.

موحد افزود: همچنین مقرر گردید که مسیر کارهای قانونی به سرعت ابلاغ شود و هر شخصی در جایگاه خود، گوش به فرمان رهبری وظیفه خود را انجام دهد.

وی در پایان اظهار داشت: دشمن به این نتیجه رسیده است که انقلاب اسلامی ایران در حال طی کردن مسیر خود است و ملت ایران تمام قد گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند.

موحد تاکید کرد: پیام شهید رئیسی این است که در انتخابات ریاست جمهوری راه وی را ادامه داده و احیا کنیم.

کد خبر 6116263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha