۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳

امام جمعه دامغان:

«شهید رییسی» خادم خستگی ناپذیر بود

«شهید رییسی» خادم خستگی ناپذیر بود

دامغان- امام جمعه دامغان با بیان اینکه «شهید رییسی» خادم خستگی ناپذیر بود، گفت: شهادت مزد مردانی است که در خدمت به مردم خستگی ناپذیر عمل می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان صبح پنجشنبه در جمع مردم دیباج در مسجد صاحب الزمان (عج) بیان کرد: شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی موجی را در دنیا و کشورمان ایجاد کرده و این امر نشان دهنده شخصیت والای ایشان است.

وی با بیان اینکه مکتب رئیس جمهور شهید رئیسی مکتب خدمت به مردم بود و این فرهنگ خدمت به مردم در کشور نهادینه شود، تاکید کرد: شهادت مزد مردانی است که در خدمت به مردم خستگی ناپذیر عمل می‌کنند.

امام جمعه دامغان ادامه داد: در عزم و اراده مردم در همراهی با نظام و انقلاب با شهادت شهدای خدمت هیچ خللی ایجاد نخواهد کرد؛ بلکه این عزم و اراده روز به روز محکم‌تر می‌شود.

رستمیان از وعده صادق به عنوان بهترین حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان و بد خواهان نظام و انقلاب یاد و اظهار داشت: دشمن بزرگترین ضربه حیثیتی در وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن وارد شد.

او افزود: با وعده صادق جمهوری اسلامی ایران ابهت و اقتدار دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل شکسته شد و درس بزرگی به آنان بود که هرگز فراموش نخواهد کرد.

کد خبر 6116472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha