۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۵

صالحی:

حضور در میان خانواده شهدا در تقویت روحیه معنوی موثر است

حضور در میان خانواده شهدا در تقویت روحیه معنوی موثر است

دادستان تهران گفت: حضور ما در بین خانواده‌های معظم شهید و ایثارگر، علاوه بر انجام وظیفه، در تقویت روحیه معنوی و دینی نیز مؤثر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، در دیدار با خانواده شهید گرانقدر محمدعلی کرباسی نجف‌آبادی، از خدمات ارزنده فرزند ایشان که از همکاران دادسرای عمومی و انقلاب تهران است، تشکر و قدردانی کرد.

دادستان تهران اظهار کرد: فرزندان شهدا و جانبازان در مجموعه‌های دولتی به ویژه قوه قضائیه، همواره الگوی کارکنان بوده که سرکار خانم کرباسی نجف‌آبادی، به‌عنوان یادگار آن شهید والامقام نیز با حفظ روحیه انقلابی و تفکر بسیجی، در سنگر خدمت‌رسانی حقوقی و قضائی به مردم، در تداوم مسیر شهدا و حفظ آرمان‌های والای آنان، حرکت می‌کنند.

وی همچنین بیان کرد: اعتقاد راسخ و باور قلبی ما این است که هر چه داریم از برکت خون شهدای عزیز و گرانقدر بوده و حضور ما در بین خانواده‌های معظم شهید و ایثارگر، علاوه بر انجام وظیفه، در تقویت روحیه معنوی و دینی ما نیز مؤثر است.

صالحی خطاب به فرزند آن شهید والامقام افزود: برای ما دعا کنید، زیرا باور قلبی دارم که دعای خانواده‌های معزز شهدا در پیشبرد امور و گره‌گشایی از مشکلات مردم به دست ما، مؤثر است.

کد خبر 6116498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha