۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱

نماینده ولی فقیه در سپاه خلخال:

«شهید جمهور» نمونه الگوی مردم‌سالاری در جامعه بود

«شهید جمهور» نمونه الگوی مردم‌سالاری در جامعه بود

خلخال - نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال گفت: شهید رئیسی الگوی مردم‌داری و مردم‌سالاری را در جامعه انسانی تعریف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام فیاض تمجید صبح پنجشنبه در آیین عزاداری شهدای خدمت که در مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال برگزار شد، اظهار کرد: روحانیت مرجع بسط گسترش دین بوده و در همه عرصه‌ها پیشگام بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع از حریم دین و مقابله با انحراف‌ها از اساسی‌ترین کار ویژه روحانیت و حوزه‌های علمیه تلقی می‌شود چرا که حفظ فرهنگ دینی از هرگونه گزندی و ارائه درست آن، خود یک نوع فرهنگ‌سازی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال با بیان ویژگی‌های رئیس جمهور شهید افزود: آیت‌الله رئیسی چهار دهه تلاش و کوشش جهادی را پشت سر گذاشت و مدیریت جهادی را با اخلاص، اخلاق، تعهد و تخصص گره زد و الگوی مردم‌داری و مردم‌سالاری به جامعه انسانی شد.

تمجید ادامه داد: حوزه‌های علمیه و طلاب همیشه در مقابل کجروی‌ها ایستادگی کرده و تعهدشان بر این است که لحظه‌ای در راستای بسط دین آرامش نداشته باشند و مصداق این موضوع آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و امثال این شهید والامقام همواره تکیه‌گاه محرومان بوده‌اند.

وی بیان کرد: در وضعیت کنونی، مسئولیت طلاب خواهر و برادر بیش از پیش سنگین است تا با تبیین شرایط فرد اصلح در میان مردم، انتخابی درست و شایسته در شأن انقلاب اسلامی رقم زده شود.

کد خبر 6116588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha