۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰

فرمانده انتظامی استان سمنان:

انجام ۶ ماموریت پلیسی در استان سمنان| ۷ سارق کالپوش دستگیر شدند

انجام ۶ ماموریت پلیسی در استان سمنان| ۷ سارق کالپوش دستگیر شدند

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام شش ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: دستگیری هفت سارق و توقیف ۲۹ موتورسیکلت مزاحم و کشف سوخت قاچاق از جمله آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته شش مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: یکی از مهمترین این رویدادها اجرای طرح امنیت محله محور با حضور شش تیم عملیاتی در کالپوش میامی بوده است.

وی ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته هفت سارق و خرده فروش مواد مخدر در طرح امنیت محله محور کالپوش میامی دستگیر شدند، افزود: کشف دو کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر و موتور سیکلت سرقتی از جمله اقدامات مهم پلیس بوده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم در گرمسار به اجرا درآمد، ابراز داشت: در این رابطه ۲۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف شناسایی و روانه پارکینگ شدند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه در پی مزاحمت چندین موتورسیکلت در اطراف مدارس شاهرود موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، تصریح کرد: در این راستا برای پنج راکب پرونده تشکیل و موتورسیکلت آنها توقیف شد.

وی در دستگیری کلاهبردار میلیاردی پیش فروش واحدهای مسکونی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در شاهرود خبر داد و افزود: متهم برای ادامه سیر قانونی به دستگاه قضا معرفی شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه شش هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق از یک خودرو ایسوزو در گرمسار کشف شد، ابراز داشت: راننده و سرنشین دستگیر شدند.

موقوفه‌ای از توقیف محموله کپسول‌های لاغری غیرمجاز به ارزش پنج میلیارد ریال در آرادان خبر داد و اضافه کرد: یک خودرو نیسان توقیف و متهم به اداره تعزیرات حکومتی گرمسار معرفی شده است.

کد خبر 6116611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha