۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶

منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه:

آیت الله رئیسی تمام وجودش را صرف خدمت به مردم کرد

آیت الله رئیسی تمام وجودش را صرف خدمت به مردم کرد

اهواز - منتخب مردم اهواز در مجلس گفت: رئیس جمهور تمام وجودش را صرف خدمت به مردم کرد، این راه و رسمی برای افرادی است که قصد دارند چند روز دیگر برای ریاست جمهوری کاندیدا شوند.

سید محسن موسوی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان وی اظهار کرد: رئیس جمهور فقید، انسان خدمت گذار، صادق و دلسوزی بود که یکی از خصیصه‌های بارزش ولایت مداری و تبعیت محض از ولی امر مسلمین است؛ وی در تمام مسئولیت‌هایی که داشت اعم از قوه قضائیه، آستان قدس رضوی، ریاست جمهوری و حتی مسئولیت‌های قبلی، شأن این ولایتمداری و تبعیت از رهبری را به شایستگی ثابت کرد.

منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز وقتی ما خدمات آیت الله رئیسی را می‌بینیم، برایمان فعالیت‌های صادقانه و بی تکلف شهید رجایی تداعی می‌شود که بعد از گذشت ۴۵ سال از انقلاب، همان روحیه ایثار، مجاهدت و بی تکلفی را از شخصی که پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) و بزرگ شده مکتب رهبری بود می‌توان مشاهده کرد.

وی اضافه کرد: شهید آیت الله رئیسی ولایت مدار، صادق و دلسوز بود که به سید محرومان ملقب شد چرا که برای رسیدگی به کار محرومان شب و روز نمی‌شناخت.

منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه گفت: آیت الله رئیسی مدیری نبود که بخواهد مسائل و مشکلات مردم را ویدئو کنفرانسی پیگیری کند، در دفتر کار بنشیند و منتظر رسیدن گزارشات واصله باشد بلکه خودش شبانه روز از گوشه و کنار کشور بازدید می‌کرد، از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات مردم بود و درجا دستور حل مشکل را صادر می‌کرد.

موسوی زاده با بیان اینکه رئیس جمهور در این مدت کوتاه بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌های تعطیل را فعال کرد، تصریح کرد: وی هزاران نفر را به چرخه کار بازگرداند؛ بر پروژه‌های نیمه تمامی که از دولت‌های قبلی به جا مانده بود تاکید می‌کرد بدون اینکه بخواهد به دولت‌های گذشته اتهامی بزند و یا شخصی را تخریب کند و تمام تاکیدش بر این بود که پروژه‌های نیمه کاره را تکمیل و به مردم تقدیم کنند.

وی با اشاره به اقدامات آیت الله رئیسی در خصوص کارهای داخلی، عنوان کرد: در این زمینه فعال، تلاشگر و کوشا بودند، جاهایی می‌رفت که شاید سال‌ها مسئولان به آنجا سر نزده بودند، حتی می‌گفتند اگر لازم باشد به شهر یا استانی ۴۰ بار سر بزنم سر خواهم زد تا مسائل و مشکلات آنها را پیگیری کنم.

آیت الله رئیسی زبان گفت وگو با دنیا را بلد بود

منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه ادامه داد: در زمینه کارهای داخلی آدمی بود که دنبال اقتدار ایران اسلامی، عزت نظام و برطرف کردن مسائل و مشکلات مردم بود. همچنین در خصوص کارهای خارجی، هم زبان گفت وگو با دنیا را بلد بود و هم ارتباط وی با کشورهای منطقه، کشورهای غربی، شرقی و ابر قدرتها کاری کرد که ضمن رسیدگی به موقع به مسائل مشکلات داخل در دنیا ارتباطش را به صورت حسنه و شایسته ای با کشورهای همجوار و کشورهای دنیا حفظ کند.

موسوی زاده اظهار کرد: بسیاری از قراردادهای خارجی را با وجود شدت تحریمی که از جاهای مختلف برعلیه کشور صورت می‌گرفت به نتیجه رسانده بود زیرا با تدبیر خودش با کشورهایی ارتباط برقرار کرد که توانست از طریق ارتباط با کشورهای قدرتمند دیگر، بسیاری از تحریم‌ها را خنثی کند یا دور بزند بنابراین آن‌هایی که رئیسی را به این متهم می‌کردند که زبان دنیا را بلد نیست، باید گفت وی زبان دنیا را به شایستگی هرچه تمام بلد بود و می‌دانست ضمن اینکه اقتدار نظام را هم حفظ کرده باشد، چگونه ارتباط برقرار کند.

وی گفت: آن سیلی محکمی که رئیس جمهور به گوش اسرائیل زد در تاریخ ۷۰ ساله این رژیم منحوس تاکنون کسی همچین سیلی را به گوش اسرائیل و ابرقدرت‌ها نزده بود، بنابراین هم اقتدار داخلی و هم اقتدار خارجی را حفظ کرده بود.

به گفته وی، آیت الله رئیسی راه و رسمی را برای تمام مسئولان نظام ترسیم کرد که بر اساس آن، در راه خدمت به مردم تعلل و کوتاهی ممنوع است.

آیت الله رئیسی تمام وجودش را صرف خدمت به مردم کرد

منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با بیان اینکه آیت الله رئیسی تمام وجودش را صرف خدمت به مردم کرد، افزود: این راه و رسمی برای افرادی است که قصد دارند چند روز دیگر برای ریاست جمهوری کاندید شوند، بدان معنی که اگر واقعاً نیت دارید برای ریاست جمهوری کاندید شوید باید حامل چنین روحیاتی باشید و اگر پذیرفته شده و مورد تأیید مردم قرار گرفتید باید اینگونه خدمت کنید تا مردم اینگونه پاداش شما را دهند.

موسوی زاده با اعلام اینکه عظیم‌ترین تشییع را در تبریز و قم، دیروز در تهران و امروز در بیرجند و مشهد خواهیم بود، عنوان کرد: در تاریخ بی سابقه بوده که اینگونه کشورهای دنیا اعلام عزای عمومی کنند، شاید در هیچ زمانی چنین اتفاقی نیفتاده، برای هیچ رئیس جمهور و مسئول عالی رتبه‌ای این اتفاق نیفتاده که سه روز و چهار روز عزای عمومی اعلام کنند، پرچم‌ها نیمه افراشته شود و حتی پرچم اتحادیه اروپا نیمه افراشته شود.

وی اضافه کرد: در پیام‌هایی که از دنیا به ایران مخابره شد، رؤسای جمهور دنیا، آقای رئیسی را به عنوان یار، برادر، همراه صادق و مقتدر خودشان می‌دانند که برای از دست دادن آن متأثر شدند.

کد خبر 6116671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha