حماس: وضعیت گذرگاه رفح هرگز تغییر نخواهد کرد

حماس: وضعیت گذرگاه رفح هرگز تغییر نخواهد کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که گذرگاه رفح گذرگاهی فلسطینی، مصری بوده و در آینده نیز بر همین شرایط باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «عبداللطیف قانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که گذرگاه زمینی رفح همواره گذرگاهی فلسطینی مصری بوده و همین گونه هم خواهد بود.

عبداللطیف قانوع خاطرنشان کرد که دشمن صهیونیستی مسئولیت کامل تعطیلی گذرگاه رفح در جریان عملیات نظامی علیه ملت فلسطین را بر عهده دارد.

وی گفت که حمله به رفع موجب تعمیق بحران انسانی در نتیجه ممانعت از ورود کمک‌ها و کالاها و محروم کردن ملت فلسطین از تردد و سفر و درمان در خارج شده است.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی اخیراً در ادامه تجاوزات خود علیه غزه، گذرگاه رفح را به اشغال خود درآورده و بر اساس اعلام منابع عبری دو سوم محور فیلادلفیا در خط مرزی فلسطین و مصر را نیز به اشغال خود درآورده است.

کد خبر 6116850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک انسان ازاده IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      0 0
      غیب میگوینددرباره مردم فلسطین اینرا که همه می‌دانند کهرژیم سفاک صهیون به حمایت ماج لومی امریکاهدفشون نابودی همه بشریت است رئیس سازمان ملل ودادگاه لاهه وباقی که طاهرااشک تمساح می‌ریزند اگر مردند وراست می‌گویند جلوگیری کنند
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      0 0
      مطمئن باش اقای حماس که قدرت شما به بازپس گرفتن گذرگاه رفح به اسراییل نمی رسد غاصبان دستشون با همه دریک کاسه هست ده دادگستری لاهه هم هیچ کاری نمیکند. به شعارهای دنیا هم دل بستن مایه ی ضعف است خودتون برای مردمتان عاقلانه کار کنید عزیزم