۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۸

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

خدمات شهید رئیسی در تاریخ آموزش و پرورش ماندگار خواهد ماند

خدمات شهید رئیسی در تاریخ آموزش و پرورش ماندگار خواهد ماند

کرمان_ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: خدمات شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در تاریخ آموزش و پرورش ماندگار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا رضایی، عصر پنجشنبه با حضور در مراسم تشییع پیکر شهیدِ جمهور در مشهد مقدس گفت: این شهید بزرگوار تحول گرا بود و در حوزه‌های مختلف آموزشی، سیاسی، اجتماعی و … برنامه‌های متنوع و تأثیرگذاری داشت.

وی، ساده زیستی را بارزترین ویژگی رئیس جمهور فقید دانست و گفت: ایشان، آن تشریفات مرسومی که برخی در پستی منصوب می‌شوند، دنبال می‌کنند و از اتاق کار خود کارها را رصد می‌کنند، نداشت.

رضایی، با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در برخورد با مردم احترام ویژه‌ای برای آن‌ها قائل بود و همواره سعی می‌کرد تا در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گیرد، تصریح کرد: ایشان اعتقاد به حضور در جمع مردم بودن داشت و سعی می‌کرد بین خودش و مردم دیواری کشیده نشود، پیگیر مطالبات و درخواست‌های مردم بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص آیت‌الله رئیسی، بیان کرد: ویژگی برجسته دیگر ایشان که در پیام مقام معظم رهبری عنوان شد جمله «رئیسی عزیز خستگی ناپذیر» بود که تاکنون برای کسی این جمله را به کار نبرده‌اند و سخت کوشی و خستگی ناپذیری ایشان مورد توجه رهبر معظم انقلاب بود.

رضا رضایی، با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی برای انجام کارهای مردم شب و روز، تعطیلی و غیر تعطیلی نمی‌شناخت و شبانه روز برای حل مشکلات مردم کار می‌کرد، گفت: در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، امور بین‌الملل و غیره برنامه‌های متنوع و تأثیرگذاری داشت.

وی در خصوص نگاه آیت الله رئیسی به مسائل آموزشی و پرورشی تصریح کرد: آیت الله رئیسی در مباحث آموزشی و پرورشی بر تحول گرایی در راستای تربیت نسلی متعهد و کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید داشت.

رضایی، از اجرای طرح رتبه بندی معلمان پس از ۴۰ سال، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی بعد از بیش از ۱۰ سال وقفه، رشد بودجه آموزش و پرورش و اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از خدمات ماندگار دولت سیزدهم در آموزش و پرورش نام برد و گفت: خدمات آیت الله سید ابراهیم رئیسی در تاریخ آموزش و پرورش ماندگار خواهد بود.

کد خبر 6116948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha