۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۴

معاون هلال احمر خراسان رضوی خبر داد؛

امدادرسانی به ۸۰ نفر از تشییع کنندگان پیکر مطهر رییس جمهور شهید

امدادرسانی به ۸۰ نفر از تشییع کنندگان پیکر مطهر رییس جمهور شهید

مشهد-معاون هلال احمر خراسان رضوی: امدادگران هلال احمر از زمان آغاز آیین تشییع پیکر آیت الله رییسی تاکنون به ۸۰ نفر خدمات امدادی سرپایی ارایه کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صبوری گفت: این شمار دچار ضعف، بی حالی و افت فشار شده‌اند که به صورت سرپایی خدمات امدادی توسط امدادگران و نجاتگران هلال احمر به آنان ارائه شده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی افزود: این شمار دچار ضعف، بی حالی و افت فشار شده‌اند که به صورت سرپایی خدمات امدادی توسط امدادگران و نجاتگران هلال احمر به آنان ارائه شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون مصدوم و فرد بدحال نداشته‌ایم و افرادی که نیازمند دریافت خدمات درمانی بوده‌اند را به نیروهای اورژانس ۱۱۵ تحویل داده‌ایم.

معاون هلال احمر خراسان رضوی گفت: با توجه به موج حضور مردم و تراکم بالای جمعیت دسترسی به نیروهای امدادی و دریافت آخرین آمار امدادرسانی‌های انجام شده در محل تمرکز جمعیت امکان پذیر نیست و همچنان در تلاش برای به روز رسانی آمار امدادرسانی و خدمات سرپایی هستیم.

جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با همراهی جمعیت هلال احمر ۶ استان کشور، تعداد ۱۸۰ پایگاه به استعداد ۸۰۰ امدادگر زن و مرد مستقر در مسیر آئین تشییع دارد.

کد خبر 6116961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha