۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۴۶

سکوت یک‌دقیقه‌ای مجمع عمومی سازمان ملل به احترام شهید رئیسی+فیلم

سکوت یک‌دقیقه‌ای مجمع عمومی سازمان ملل به احترام شهید رئیسی+فیلم

اعضای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل به احترام شهید «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور فقید ایران و هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد، ایستاده و یک دقیقه سکوت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد به احترام شهید «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور فقید ایران و هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد، اعلام کرد که در آغاز نشست یک دقیقه سکوت اعلام می‌کند.

بر اساس اعلام تلویزیون سازمان ملل، پس از اعلام وی، اعضای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به احترام شهید «سید ابراهیم رئیسی» از جای خود بلند شده و یک دقیقه سکوت کردند.

این در حالیست که اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه به احترام شهادت آیت الله رئیسی و هیأت همراه، یک دقیقه سکوت کردند.

همچنین، روز سه شنبه به احترام رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید جمهوری اسلامی ایران و سایر شهدای سانحه هوایی، پرچم سازمان ملل متحد نیمه افراشته شد و پرچم کشورهای عضو سازمان ملل متحد در مقرهای این سازمان پایین آمد.

کد خبر 6117040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      5 1
      من به عنوان یک جوان ، اسطوره زندگی و الگوی من نه یک فوتبالیست و سلبریتی و .. بلکه شهید سید ابراهیم رئیسی است . سید ابراهیم راز محبوبیت و موفقیت رو به همه آموخت و ثابت کرد بهترین تخصص برای خدمت به کشور ، صداقت و اخلاص و شهامت است