۳ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۳۷

رییس اداره تبلیغات اسلامی خلخال:

جریان خدمت از بطن خدمات شهید آیت الله رییسی در ایران ایجاد شد

جریان خدمت از بطن خدمات شهید آیت الله رییسی در ایران ایجاد شد

خلخال - رییس اداره تبلیغات اسلامی خلخال گفت: خلق جریان خدمت خالصانه و تلاش برای رفاه و آسایش مردم از خدمات ارزنده شهید آیت الله رئیسی به ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین مولاپور بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه در مسجد عباسیه روستای قرآنی اندبیل اظهار کرد: خلق جریان خدمت از سوی شهید رئیسی از جمله خدمات بسیار ارزنده این شهید بزرگوار به جامعه ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه و خالصانه، اخلاص در عمل، خدمت خستگی ناپذیر، تلاش برای رفاه و آسایش ملت ایران اسلامی از خصوصیات منحصر به فرد و بارز رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال با تقدیر از حضور بسیار باشکوه مردم مومن و ولایی شهرستان در مراسم گرامی داشت شهدای خدمت گفت: تلاش برای رفع مشکل زیرساخت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور از جمله خدمات بسیار ارزشمند آیت الله رئیسی در مدت سه سال خدمت صادقانه وی در پست ریاست جمهوری و در نظام اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر در این مراسم که با حضور مسئولین شهرستان و اهالی مومن، ولایی و همیشه در صحنه روستای قرآنی اندبیل برگزار شد، قرائت قرآن، مداحی و قرائت شعر انجام شد و شرکت کنندگان با برپایی آیین عزاداری یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت را گرامی داشتند.

کد خبر 6117130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha