۳ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۱۶

مدیرکل بنیاد حفظ آثار اردبیل خبر داد؛

برگزاری ۳۵۰ عنوان برنامه در گرامیداشت فتح خرمشهر در اردبیل

برگزاری ۳۵۰ عنوان برنامه در گرامیداشت فتح خرمشهر در اردبیل

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: در گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر ۳۵۰ عنوان برنامه در مناطق مختلف استان در حال برگزاری است.

علی واحد در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این برنامه‌ها در قالب‌های فرهنگی، هنری، ادبی و … برگزار می‌شود تا فاتحان خرمشهر و ابعاد مختلف عملیات غرورآفرین بیت المقدس تبیین و تشریح شود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر برنامه‌های گرامیداشت این روز تاریخی در مناطق شهری و روستایی در حال انجام است و برخی افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی نیز انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: فردا چهارم خرداد روز دزفول است و ائمه جمعه و سخنرانان پیش از خطبه‌های نماز از پایداری و مقاومت مردم سلحشور دزفول سخن به میان می‌آورند.

واحد از برگزاری یادواره‌های شهدا، خاطره گویی و تجلیل از مجاهدان و فاتحان خرمشهر در گرامیداشت ایام عملیات غرورآفرین بیت المقدس خبر داد و گفت: شعار امسال حرکت در مسیر فتح قله هاست تا ما بتوانیم همچون دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف نیز قله‌های عزت، اقتدار و عظمت این کشور را فتح کنیم.

وی تصریح کرد: با دعوت از راویان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به ویژه آنهایی که در عملیات غرورآفرین فتح خرمشهر حضور داشتند سعی داریم تا از ظرفیت تبیینی و تبلیغی رسانه‌ها استفاده کنیم تا نسل‌های آینده بیشتر با این فتح الفتوح ۸ سال دفاع مقدس آشنایی پیدا کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشت و بیان کرد: امسال برنامه‌های گرامیداشت ایام سوم خرداد با شهادت خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی حال و هوایی متفاوت یافت و ما پاسدار این شهدا هستیم که امروز در سنگری متفاوت از جهاد و جنگ توانسته‌اند در سنگر خدمت به مردم مخلصانه مجاهدت کرده و به آرزوی دیرین خود که شهادت است دست پیدا کنند.

واحد محوریت برنامه‌های امسال را تبلیغی – تبیینی و آگاه سازی برای نسل آینده از روایت درست ۸ سال دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: فتح خرمشهر که امام راحل از آن به عنوان فتح همه ارزش‌ها یاد کرد در حقیقت امروز به الگوی بی نظیر برای پیمودن مسیر سلحشوری و عزت و افتخار این کشور تبدیل شده است.

کد خبر 6117143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha