۴ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۵

رییس کل دادگستری گلستان:

شرکت در انتخابات ادای دین به رییس جمهور شهید است

شرکت در انتخابات ادای دین به رییس جمهور شهید است

گرگان-رییس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه مردم باید با حضور در پای صندوق های رای، پرچم خدمت به این نظام را به سرباز دیگری بدهند، گفت: شرکت در انتخابات ادای دین به رییس جمهور شهید است.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله رئیسی که در مصلای خاتم الانبیا شهرستان آزادشهر برگزار شد، اظهار کرد: مردم با خروش تاریخی و حضور باشکوه خود در مراسم تشییع شهید رئیسی و همراهان ایشان، به ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری تسلی دادند.

وی افزود: حتی کسانی که در انتخابات شرکت نکرده بودند به پاس قدردانی از خدمات رئیس جمهور در مراسم تشییع ایشان‌حضور داشتند زیرا به چشم خود اخلاص و صداقت کار ایشان را دیدند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه آن شهید با شعار ایران قوی جلو رفت، گفت: در دولت رئیسی به جایی رسیدیم که دولت آمریکا به اسرائیل توصیه کرد با ایران درگیر نشود و پاسخ ندهد.

وی ادامه داد: امروز به جایی رسیده‌ایم که بیش از ۷۰ کشور علیرغم تحریم‌ها برای تسلیت به ایران می آیند و دولت آمریکا هم پیام تسلیت می‌دهد.

آسیابی اظهار کرد: شهید رئیسی فاصله بین مردم و مسؤولان را برداشت و ایشان در دورترین روستاها حاضر می‌شد و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی می‌کرد.

شهید آیت الله رئیسی یکی از مخلص ترین و ولایت مدارترین رؤسای جمهور بود

وی گفت: همان طور که شهید سلیمانی، مکتب مقاومت را پایه گذاشت، شهید رئیسی هم در دوره ریاست جمهوری خود در حوزه خدمت صاحب یک مکتب شد و از این به بعد باید دنباله رو مکتب خدمت ایشان باشیم.

آسیابی افزود: ایشان یکی از مخلص ترین و ولایتمدارترین رؤسای جمهور بود و در برابر رهبر تابع محض و ذوب در ولایت بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی یار و یاور صدیق برای نظام اسلامی بود، افزود: همانطور که رهبری فرمودند، جای نگرانی نیست و مردم باید با حضور پای صندوق‌های رأی، پرچم خدمت به این نظام را به سرباز دیگری از این مکتب بدهند و انتخابی اصلح داشته باشند و شرکت در انتخابات ادای دین به رئیس جمهور شهید است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: کسی که خودش را وقف مردم و اسلام کند، خداوند به ایشان عزت می‌دهد و پاداش این همه تلاش، زحمت و خدمت قطعاً بالاتر از شهادت نیست.

آسیابی اظهار کرد: ایشان به آرزوی شهادت که آرزوی همه خادمان‌این‌نظام است رسید.

کد خبر 6117208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha