حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر حیفا+فیلم

حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر حیفا+فیلم

مقاومت اسلامی عراق امروز اعلام کرد که بندر حیفا در اراضی اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت عراق بار دیگر یک هدف حیاتی دشمن صهیونیست را با پهپادهای انتحاری خود مورد حمله قرار داد.

بر اساس این گزارش، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که با پهپاد بندر حیفا در اراضی فلسطین اشغالی را بامداد امروز جمعه ۲۰۲۴/۵/۲۴ هدف قرار داده است.

شب گذشته نیز مقاومت عراق با دو پهپاد حمله ای به ایلات انجام داد.همزمان منابع اسرائیلی نیز از شنیده شدن صدای انفجار در ایلات خبر داده بودند.

پیش از این نیز مقاومت عراق اهدافی در بندر «ایلات» واقع در مناطق جنوبی فلسطین اشغالی را هدف قرار داده بود. مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده بود که با پهپاد یک هدف نظامی را در «ام الرشراش» (ایلات) واقع در جنوب فلسطین اشغالی مورد هدف قرار داده است.

این گروه پیشتر در عملیات‌های متعددی به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد. رسانه جنگ مقاومت اسلامی عراق پیشتر نیز در هفته‌های گذشته از حمله پهپادی به اهدافی در جولان اشغالی سوریه و دیگر سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داده بود.

کد خبر 6117243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد امین سید رضی از قزوین IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
      0 0
      مقاومت اسلامی عراق به رژیم جعلی صهیونیستی گوشمالی داد و اگر رژیم جعلی صهیونیستی جنگ غزه را خاتمه ندهد گوشمالی مقاومت اسلامی عراق ادامه دارد والسلام نامه تمام