۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۴

یک بلوار در کاشان به عنوان «شهید آیت الله رییسی» نامگذاری شد

یک بلوار در کاشان به عنوان «شهید آیت الله رییسی» نامگذاری شد

کاشان - شهردار کاشان گفت: یک بلوار در کاشان به عنوان «شهید آیت الله رئیسی» نامگذاری شد.

کیومرث محمدپور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه دردناک پیش آمده برای حضرت آیت الله رئیسی و همراهان و شهادت آنها اظهار داشت: شهادت خادمین ملت در این حادثه باعث تأسف و تألم مردم ایران و آزادیخواهان جهان شد.

وی با اشاره به اینکه تصمیم گرفته شد به پاس تلاش و خدمات ارزنده شهید رئیسی معبری در کاشان به نام شهید جمهور مردم ایران نامگذاری شود، ابراز داشت: با پیشنهاد ارائه شده و تصویب شورای اسلامی شهرستان کاشان بلوار حدفاصل میدان امام رضا (ع) تا میدان پلیس به نام شهید آیت الله رئیسی نامگذاری شد.

شهردار کاشان افزود: پس از تصویب شورا و انجام مراحل قانونی این بلوار که پیش از این به نام بوستان بود با نام شهید آیت الله رئیسی مزین می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری آئین «در سوگ شهدای خدمت» خاطرنشان کرد: مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور انقلابی و مسئولان خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان «در سوگ شهدای خدمت» با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری و کارکنان شهرداری کاشان در نمازخانه شهرداری کاشان برگزار شد.

محمدپور همچنین با اشاره به فضاسازی ساختمان‌های معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق شهرداری کاشان به همین مناسبت افزود: از دیگر اقدامات انجام شده نصب و اکران دیوارنگاره شهیدان خدمت در چهارراه آیت الله کاشانی (ره) است که به منظور پاسداشت مقام شهدای والامقام راه خدمت نصب و اکران شده است.

کد خبر 6117333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha