۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان

مواضع انقلابی «شهید جمهور» در سازمان ملل فراموش نشدنی است

مواضع انقلابی «شهید جمهور» در سازمان ملل فراموش نشدنی است

رشت- مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: مواضع انقلابی و اسلامی «شهید جمهور» در سازمان ملل فراموش نشدنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن حبیبی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به اینکه همه ملت‌ها در یک رویدادی عزت پیدا می‌کنند و ملت ایران در دوران سخت دفاع مقدس عزت و اقتدار پیدا کرده است، اظهار کرد: حماسه فتح خرمشهر در شرایطی در تاریخ ایران رقم خورد که عزت و اقتدار به دست رزمندگان اسلام در دنیا طنین انداز شد و با رمز الی بیت المقدس اراده، ایمان و حماسه آفرینی ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) ثبت گردید.

وی با اشاره به وحدت و انسجام ملت در دوران دفاع مقدس افزود: امروز نیز مردم با تشییع باشکوه کارگزاران خدوم ایران اسلامی وحدت و انسجام ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه کادرسازی و تربیت نیروی انسانی در طراز انقلاب از دستاوردهای دفاع مقدس بود، افزود: فرزندان دلیر ایران اسلامی از جمله حاج قاسم سلیمانی و شهید رئیسی محصول تفکر دفاع مقدس بوده و با تاسی از گفتمان امامین انقلاب دنیا را به تحیر واداشتند.

حبیبی با اشاره به خدمات مردمی و جهادی شهید رئیسی تصریح کرد: شهید رئیسی از مردم بود و برای مردم کار می‌کرد، لذا باید گفت شجاعت شهید رئیسی برگرفته از شجاعت امام خمینی (ره) بود و مواضع انقلابی و اسلامی شهید جمهور در سازمان ملل فراموش ناشدنی است.

وی با بیان اینکه ساده زیستی شهید رئیسی کار را برای دیگر مسؤولان اجرایی سخت کرده است، تصریح کرد: سعه صدر شهید رئیسی منحصربه‌فرد بود چرا که به او بسیار طعنه می‌زدند اما او با صبری غیر قابل وصف با اخلاص رفتار کرده و خود را نوکر مردم قلمداد می‌کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با اشاره به حضور بیش از ۶٣ کشور در مراسم بدرقه این مرد بزرگ به وصال الهی افزود: دیپلماسی عزت شهید امیر عبداللهیان، بستن بزرگترین قراردادهای اقتصادی همچون بریکس و ارتباطات مؤثر با کشورهای منطقه و نظام بین الملل نشان از نگاه متعالی دولت شهید رئیسی در امور سیاست خارجه بوده است.

حبیبی با بیان اینکه دو شهید جمهور در تاریخ ایران ماندگار شدند، افزود: مسیر جهادی شهید رئیسی در امور اقتصادی نیز گره گشایی‌هایی را به همراه داشت که قطعاً بعد از شهادت شهید رئیسی مسیر پیشرفت ادامه خواهد داشت و به حول قوه الهی شاهد گشایش اقتصادی خواهیم بود.

کد خبر 6117423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha