۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱

امام جمعه موقت اهواز:

شهید آیت الله رئیسی مزد خدمات صادقانه خود را با شهادت گرفت

شهید آیت الله رئیسی مزد خدمات صادقانه خود را با شهادت گرفت

اهواز- امام جمعه موقت اهواز گفت: آیت الله رئیسی یکی از مردان خدا بود که به قرآن عمل کرد و با شهادت، مزد خدمت صادقانه خود را دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی بیان کرد: آیت الله رئیسی یکی از مردان خدا بود که به قرآن عمل کرد و با شهادت، مزد خدمت صادقانه خود را دریافت کرد.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی به الگویی برای همه سیاستمداران کشور تبدیل شده است، افزود: آیت الله رئیسی دولتی را تحویل گرفت که خزانه آن خالی و با بدهی‌های سنگین و بحران‌های اقتصادی متعددی مواجه بود و با تلاش شبانه روزی تمام شاخص‌های کلان اقتصادی را بهبود بخشید.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: افتخار دولت گذشته این بود که یک مسکن هم نساخته است و افتخار دولت مردمی سیزدهم آغاز به کار احداث بیش از ۲ میلیون مسکن برای مردم است.

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه آیت الله رئیسی با کار شبانه روزی و صبر در برابر تهمت‌ها و فشارها چرخ‌های اقتصادی کشور را پس از رکود در دولت قبل، به حرکت در آورد، گفت: پالایشگاه آبادان که در دولت قبل زیان ده بود در دولت سیزدهم به یکی از شرکت‌های بزرگ سودآور در کشور تبدیل شد.

وی با تاکید بر اینکه شهادت آیت الله رئیسی فرصتی برای بازخوانی خدمات رئیس جمهور شهید است، بیان کرد: آیت الله رئیسی با سکوت و صبر در برابر تهمت‌ها و تحقیرها، خدمات بسیار زیادی را به یادگار گذاشت.

وی، پیوند با ولایت فقیه را یکی از ویژگی‌های بارز شهید آیت الله رئیسی دانست و گفت: آیت الله رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی، سه سال رئیس قوه قضائیه، سه سال تولیت آستان قدس رضوی و سه سال رئیس جمهور بود و در سوم خردادماه ۱۴۰۳ در کنار امام هشتم آرام گرفت.

وی با گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول ادامه داد: دزفول در دوران دفاع مقدس خوش درخشید و نام خود را در تاریخ ایثار و مقاومت ثبت کرد.

امام جمعه موقت اهواز، دزفول را دژ مقاومت ایران اسلامی دانست و گفت: صبر کردن در مصیبت‌ها، خالی نکردن میدان در سختی‌ها و ایستادگی در زیر موشکباران‌ها از ویژگی‌های ممتاز دزفول در طول دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دزفول نماد مقاومت ایران اسلامی است، افزود: دزفول در دوران دفاع مقدس یک شهر نبود بلکه عقبه مستحکم جبهه‌های جنگ و رزمندگان و سنگر مقاومت بود و ایستادن مردم این شهر زیر موشکباران‌ها موجب امید و قوت قلب رزمندگان بود.

کد خبر 6117461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha