۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۷

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

حفظ وحدت و انسجام نیاز ضروری کشور طی ماه‌های آینده است

حفظ وحدت و انسجام نیاز ضروری کشور طی ماه‌های آینده است

بوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حفظ وحدت و انسجام نیاز ضروری کشور طی ماه‌های آینده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی ظهر جمعه در نماز جمعه شبانکاره با تسلیت شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه و استاندار آذربایجان و دیگر جانباختگان حادثه شهدای خدمت اظهار کرد: این حادثه غم بزرگی را در جامعه به وجود آورد.

وی با بیان اینکه جمع شدن این افراد برای شهادت حکمت الهی و مایه سعادت و عاقبت‌بخیری برای آنها بوده است، اضافه کرد: اخلاص ویژگی مشترک این شهدا بود که امروز برای همه آشکار شد که همه این افراد کارشان را با اخلاص پیش می‌بردند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در کنار سیاست‌مداری با اخلاق بود افزود: این مسیر باید تداوم یابد و در ماه‌های آینده که شرایط حساسی داریم باید با دقت پیش برویم.

رضایی با بیان اینکه آقای امیر عبدالهیان از موفق‌ترین افراد در سیاست خارجی کشور ما بوده است، تصریح کرد: کارنامه سه ساله ایشان درخشان است و اثر اقدامات وی در ارتباطات با کشورهای مختلف را مردم ما خواهند دید.

وی با اشاره به انتخابات تیرماه ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: یکی دو ماه بسیار سرنوشت‌ساز را در پیش رو داریم و باید در این انتخابات فردی مؤمن و با اخلاق را انتخاب کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه این حادثه موجب وحدت در جامعه شد و باید این وحدت حفظ شود تاکید کرد: بابت کشمکش‌ها هزینه‌های فراوانی داده‌ایم و نیاز است که امروز بیش از پیش وحدت و انسجام را در کشور حفظ کنیم.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس افزود: وظیفه داریم شکرگزار مردم شریف و بزرگ باشیم و شانی جز خدمت به مردم نداریم و افتخار ما نوکری شما مردم شریف و بزرگ است و باید از لحظه به لحظه دوران مسؤولیت برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

رضایی بیان کرد: کارهای خوبی طی چهار سال گذشته در شبانکاره انجام شده و باید این مسیر را ادامه دهیم و شاهد توسعه زیرساخت‌ها باشیم و از این فرصت چهار ساله برای آبادانی بخش شبانکاره استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه بر عهدی که با مردم بسته‌ایم هستیم، اظهار کرد: برای رفع مشکلات مردم شبانکاره و اقشار مختلف هستیم تا شاهد کاهش مسائل و مشکلات مردم باشیم.

کد خبر 6117471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha