۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱

امام جمعه زرین دشت:

۴۷سفر استانی در۳۳ماه آمار حیرت‌آور عالی‌ترین مقام اجرایی کشور است

۴۷سفر استانی در۳۳ماه آمار حیرت‌آور عالی‌ترین مقام اجرایی کشور است

زرین‌دشت-خطیب جمعه زرین‌دشت گفت: یکی از الزامات مملکت‌داری، مدیریّت کارآمد، متعهد و متدین است و این شاخصه‌ها و آمار حیرت‌آور ۴۷ سفر استانی در۳۳ ماه در عالی‌ترین مقام اجرایی کشور متجلی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا دروندپور در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان زرین دشت بیان کرد: شهادت عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام و همراهان گرامی وی حقیقتاً یک غم بسیار بزرگی برای ملت شریف ایران اسلامی بود.

امام جمعه زرین دشت با بیان اینکه شخصیت‌های ارزشمند، مفید و خدمتگزار ما در یک پرواز حین خدمت به سفر ابدی رفتند و در جوار قدس الهی آرام گرفتند، تاکید کرد: ما هر جا یک مدیریّت انقلابیِ فعالِ پرتحرک داشتیم، کار پیش رفته است؛ بنده به‌طور قاطع عرض می‌کنم که اگر مدیریّت در بخش‌های مختلف کشور، متدیّن، انقلابی و کارآمد باشد، همه مشکلات کشور حل می‌شود.

خطیب جمعه زرین دشت با ذکر این نکته که ما مشکل غیر قابل حلی در کشور نداریم، ابراز کرد: یکی از الزامات کشور، مدیریّت کارآمد و متعهّد و متدیّن است و این شاخصه‌ها در ۴۷ سفر استانی رئیس جمهور شهید در مدت ۳۳ ماه متجلی و آمار حیرت‌آوری برای عالی‌ترین مقام اجرایی کشور است.

حجت الاسلام دروندپور تصریح‌کرد: خدمت به مردم، گره‌گشایی از کار مردم، شاد کردن دل مردم و پیش بردن امور مردم، واقعاً دغدغه شبانه روز این سید بود.

کد خبر 6117514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha