۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۱

امام جمعه مشگین‌شرقی: 

شهدای خدمت مزد تلاش‌های خالصانه خود را با شهادت دریافت کردند

شهدای خدمت مزد تلاش‌های خالصانه خود را با شهادت دریافت کردند

لاهرود - امام جمعه بخش مشگین‌شرقی گفت: شهدای خدمت مزد تلاش‌های خالصانه و صادقانه خود را با شهادت دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مشگین شرقی اظهار کرد: غمی که از فقدان خدمتگزاران صدیق و مردمی، رئیس جمهور شهید «حضرت آیت الله رئیسی» و دیگر یاران شهید ایشان بر دل ما نشست، غمی جانکاه و سنگین است، شهادت جانسوز این شهیدان خدمت، را به رهبر مقتدر و فرزانه و ملت قهرمان و شهید پرور ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ملت شهید و شهادت، رئیس جمهور شهید می‌خواهد، افزود: شهدای خدمت، مزد خدمت خالصانه و صادقانه خود را با شهادت دریافت کردند و به حول و قوه الهی مردم بصیر و با غیرت با انتخاب رئیس جمهور اصلح، ثمره این خون‌ها را به نمایش خواهند گذاشت.

امام جمعه بخش مشگین‌شرقی ادامه داد: ما باید خدمات و زحمات شهید «آیت الله رئیسی» را که به تعبیر مقام معظم رهبری فردی خستگی ناپذیر بود، پاس بداریم که حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری آینده و انتخاب فردی که راه این شهید بزرگوار را ادامه بدهد، می‌تواند نتایجی برای پاسداشت این خدمات باشد.

حجت الاسلام صفری گفت: دشمن نمی‌خواهد ما واقعیت‌ها و خدمات ارائه شده در نظام اسلامی را ببینیم لذا وظیفه ما این است که هم عملکرد دولت شهید آیت الله رئیسی را در جامعه و هم ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح را تبیین کنیم.

ولایتمداری بارزترین ویژگی «شهید آیت الله رئیسی» بود

وی با اشاره به لزوم شکرگزاری خداوند بابت نعمت ولایت، بارزترین ویژگی «شهید آیت الله رئیسی» را ولایتمداری دانست که الگوی ویژه ای برای همه ما در تبعیت از رهبری است، تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی شخصیتی بود که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به ملت بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناخت و رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی بود و مهمترین شاخصه این شهید جمهور، ذوب شدن در ولایت بود که وی را از دیگر رؤسای جمهور ممتاز کرده بود.

خطیب نماز جمعه بخش مشگین شرقی همچنان با اشاره به شهادت آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز بیان کرد: ایشان امام جمعه تراز انقلاب اسلامی و نمونه اعلای یک امام جمعه مردمی، دغدغه مند، با اخلاق، متواضع و به معنای واقعی کلمه، ولایی بود و ما ائمه جمعه به امام جمعه‌ای همچون شهید آیت الله آل هاشم فخر می‌کنیم.

حجت الاسلام صفری در ادامه با اشاره به اینکه مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در نقاط مختلف بیانگر عمق ارتباط مردم با خدمتگزاران خود بود، به گونه‌ای که حتی دشمنان نیز به عظمت آن اذعان کردند، افزود: صمیمانه، خالصانه و متواضعانه از ملت قهرمان ایران اسلامی بابت این تکریم و حضور میلیونی و ماندگار خود که حقیقتاً دشمنان داخلی و خارجی را به بهت واداشت، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

خدمت رسانی به مردم درس اصلی شهدای خدمت به مسؤولین بود

وی خدمت رسانی به مردم را درس اصلی شهدای خدمت به مسؤولین دانست و تاکید کرد: قدرشناسی مردم از شهدای خدمت، نشانگر اقبال مردمی از خدمت خالصانه و صادقانه است و همه مسئولان باید این شهیدان گرانقدر را در عرصه خدمت به مردم، الگوی خود قرار دهند.

خطیب نماز جمعه بخش مشگین شرقی با اشاره به اینکه با شهادت شهیدان خدمت هیچ خللی در روند کشور به وجود نمی‌آید و مسیر انقلاب با عنایت خداوند متعال و اهل بیت (ع) و حضور رهبر فرزانه انقلاب به سمت قله روشن است، گفت: ما از شهادت این شهیدان گرانقدر مسیر بلند راه خدمت، بسیار ناراحت و غمدیده‌ایم و با وجود اینکه جگرهایمان سوخته است، اما ناامید نیستیم چرا که از خون این شهدا هزاران رئیسی‌ها، هزاران آل هاشم‌ها و هزاران جوانه‌ها خواهد رویید.

حجت الاسلام صفری در خاتمه سخنان خود با اشاره به اینکه، بی گمان خاطره تلاش‌ها و خدمات مخلصانه و خستگی ناپذیر شهدای خدمت در ذهن و یاد مردم قدرشناس ایران اسلامی ماندگار و جاودان خواهد بود، خاطرنشان کرد: اینکه یک چهارم دنیا متأثر از شهدای خدمت شدند، نشانگر عزت، آبرو، عظمت و جلالت شهید و شهادت و ملت ایران است و در سایه همین شهادت، ملت ما برجسته‌ترین، ممتازترین، آبرومندترین و عزیزترین ملت دنیا است.

کد خبر 6117517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha