۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۳

امام جمعه بوانات تاکید کرد؛

ایده و مرام رییس‌جمهور جدید اندیشه رییسی باشد

ایده و مرام رییس‌جمهور جدید اندیشه رییسی باشد

بوانات - امام جمعه بوانات خواستار بصیرت افزایی در بین تمامی آحاد ملت برای انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر شد و گفت: باید به دنبال انتخاب فردی باشیم که تفکر و اندیشه رییسی، مرام و ایده او باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی مدد زارع در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بوانات ضمن تسلیت ضایعه دردناک شهادت رئیس جمهور ایران و شهدای خدمت بیان کرد: هرگز فراموش نمی‌کنیم ماه‌های اول سال ۱۴۰۰ را که آیت‌الله رئیسی کار ریاست جمهوری را شروع کرد؛ کشور مان روزانه با ۷۰۰ کشته کرونایی می‌داد، عدم توانایی پرداخت حقوق کارمندان کشوری و لشکری، انبارهای تقریباً خالی از کالاهای اساسی، خزانه منفی، کسری بودجه چندصد هزار میلیارد تومانی، نرخ تورم بیش از ۶۰ درصدی، قطعی مکرر برق و صف ارزاق و دهها مشکل ریز و درشت اقتصادی روبرو بود اما الان در طول نزدیک به دو سال و ۱۰ ماه، تقریباً همه شاخص‌های کلان، مثبت شده است.

امام جمعه بوانات گفت: اگرچه هنوز مردم عزیز ما به طور ملموس این تغییرات را در سفره خود احساس نمی‌کنند، اما اگر این مدیریت جهادی مقابل رشد نقدینگی و تورم را نگرفته بود و اگر مدیریت سابق ادامه پیدا کرده بود الان وضعیت فاجعه باری در اقتصاد داشتیم و یقیناً با ادامه یافتن همین مدل مدیریت فعلی بزودی شاهد تغییرات در سفره‌ها هم خواهیم بود.

امام جمعه بوانات بیان کرد: در موقعیتی که یک مملکت رئیس جمهورش را در یک سانحه دلخراش از دست داده، عمر قوه مقننه هم تمام شده و مردم کشور سوگوار از دست دادن رئیس‌جمهور محبوبشان هستند، قاعدتاً باید حداقل کشور دچار هرج و مرج و بحران سیاسی شود، اما با میدان داری ولی فقیه و قانون اساسی هیچ‌گونه مشکلی در کشور پیش نیامد.

به شایعات بی اساس دامن نزنیم

حجت الاسلام زارع با طرح این پرسش که در این ایامی که سکاندار قدرتمند، مؤمن، ولایتمدار و عدالت‌محور قوه مجریه و خادم جمهور را در بین خود نداریم چه خرم‌شهرهایی در پیش داریم؟ متذکر شد: این روزها گمانه زنی درباره علت و نحوه شهادت شهید جمهور در رسانه‌ها فراوان است، مراقب باشیم فریب جنگ روانی دشمن نخوریم و اگر شایعاتی به هر شکل به دست ما رسید بازگو نکنیم و نشر ندهیم.

وی بر لزوم عدم توجه به شایعات دشمن تاکید کرد و گفت: بالاخره همه ما مردم ایران به خاطر عشق و علاقه وافر و حقیقی که به رئیس‌جمهور شهیدمان داشتیم از این فاجعه و سانحه دلخراش ناراحتیم، اما باید مراقب باشیم که خود ما شایعه سازی نکنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوانات در ادامه ضمن گرامیداشت سوم‌خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر خواستار بصیرت افزایی در بین تمامی آحاد ملت برای انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر شد و افزود: قطعاً کاندیداهای متعددی برای انتخابات ریاست جمهوری خواهند آمد که اگر رجال سیاسی ما عقلانی فکر کنند باید بگذارند تا کسانی به میدان بیایند که در مسیر آیت الله رئیسی حرکت کنند و گرنه منفور عام و خاص خواهد شد.

زارع گفت: باید به دنبال انتخاب فردی باشیم که تفکر و اندیشه رئیسی مرام و ایده او باشد.

کد خبر 6117532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
      0 0
      سلام مردم هم با نظر امام جمعه محترم موافق هستند