۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲

امام جمعه بردسکن:

شهید رییسی یک انسان جسور و مقتدر در برابر دشمن بود

شهید رییسی یک انسان جسور و مقتدر در برابر دشمن بود

بردسکن- امام جمعه بردسکن گفت: شهید رییسی یک انسان جسور و مقتدر در برابر دشمن بود و از طرفی در مقابل با رهبری متواضع و فروتن بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشور و به ویژه شهدای خدمت، با بیان اینکه شهید رئیسی به عنوان مسؤولی دست پاک، خدوم، با بصیرت، با شجاعت و مدیری در تراز انقلاب اسلامی بود اظهار کرد: سبک مدیریتی و اخلاقی ایشان برای همه مسؤولان یک الگو است و باید آن را ادامه دهیم.

امام جمعه بردسکن گفت: آیت الله شهید رئیسی به عنوان رئیس جمهور مردمی، محبوب و صادق بود، لذا مسؤولان با خدمت صادقانه به مردم راه و یاد ایشان را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله دکتر رئیسی مکتب جدیدی از جریان خدمت صادقانه، شبانه روزی و بی منت را پایه ریزی کردند که ماندگار خواهد ماند افزود: وابستگی و عشق بی نهایت به ولایت فقیه از دیگر خصوصیات رئیس جمهور شهید و در تراز انقلاب بود.

امینی با اشاره به اینکه شهید رئیسی یک انسان جسور و مقتدر در برابر دشمن بود و از طرفی در مقابل با رهبری متواضع و فروتن بود گفت: شبانه روز در تلاش بود برای باز شدن گره از مشکلات مردم و این مورد را بارها در سفرهای استانی از ایشان دیدیم.

امام جمعه بردسکن با بیان اینکه مردمی بودن رئیس جمهور شهید، محبوبیت وی را میان مردم دوچندان کرده است گفت: در یک حرکت خود جوش ۱۵۰۰ نفر از بردسکن برای تشییع شهید رئیسی و دیگر شهدا در مشهد مقدس حضور یافتند.

وی با انتقاد از عدم حضور بعضی از مدیران ادارات شهرستان در میان مردم گفت: مسؤولان و مدیران توفیق فرصت خدمت به مردم را ارج نهند و با عملکرد و فعالیت خود گره گشای مسائل و مشکلات مردم باشند.

کد خبر 6117546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha