۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۳

امام جمعه اهرم:

شهید آیت‌الله رئیسی سرمایه مردم بود

شهید آیت‌الله رئیسی سرمایه مردم بود

بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: شهید آیت الله رئیسی سرمایه و دارایی مردم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اهرم با اشاره به ضایعه جانکاه شهادت سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهور و جمعی از همراهانش عنوان داشت: معیار فکر و عملِ شهید جمهور، ولایت فقیه بود، در این ۲ د سال و ده ماه کشور را بدون حاشیه سازی مدیریت کردند آن چیزی که در دوره‌های قبل با بحران سازی می‌خواستند ولایت فقیه را و امام جامعه را تحت فشار قرار دهند و امتیاز بگیرند.

امام جمعه اهرم یاد آور شد: شخصیت خادم جمهور، یک شخصیت بسیار کامل، مهربان و با اقتدار و ولایت پذیر بود.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی تفکر و گفتمانی در انقلاب اسلامی بنا گذاشتند که در تراز مردم ایران اسلامی و در تراز گام دوم انقلاب بود، برای فاصله گرفتن از مشکلات، برای مقابله با تحریف‌ها، برای مقابله با نفوذها و برای مقابله با نظام استکبار، به فرموده مقام معظم رهبری یکی از بهترین‌ها زیر این آسمان ازدست دادیم.

پهلو زاده خاطرنشان کرد: شهید رئیسی سرمایه مردم و دارایی مردم بود، از دل نگرانی شب اول سقوط بالگرد و از بغض‌ها و اشک‌ها و از تشییع خروشان ملت معلوم شد سرمایه عظیمی از دست دادند.

وی گفت: تمام تلاشش این بود که رنج و آلام مردم محروم و نیازمند برطرف شود، سرمایه اینجاست که وقتی عده‌ای به ایشان رأی دادند اما بعد از ۲ سال و ده ماه چنان در دل این مردم جا کرده بود که در این چند روز همه مردم نشان دادند که به صداقت و رفتار این شهید و مرد میدان خدمت و شهید جمهور از صمیم قلب دوست دارند و سنگ تمام گذاشتند و تشییع ماندگاری انجام دادند.

پهلو زاده اضافه کرد: مردم با این تشییع کم نظیر اعلام کردند تفکری که می‌تواند در اضمحلال استکبار و محو رژیم غاصب صهیونیستی در میدان دیپلماسی و عمل، مقتدرانه بایستد همین تفکر مکتبی و بنیادی شهید آیت الله رئیسی است که برخاسته از اصول و مبانی اسلام انقلابی است.

امام جمعه اهرم یاد آور شد: کسانی که از همین روزها برای نامزدی ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنند بدانند برای حفظ این انقلاب که همه محرومان عالم چشم انتظار هستند (مثل مردم فلسطین و غزه و دیگر جاها) خون چه انسان‌های پاکی پای این شجره طیبه ریخته شده است و طمع بعضی از سیاستمداران برای رسیدن به این جایگاه جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند.

پهلو زاده تصریح کرد: از بین هزاران کار خوب این دولت با شیوه و تفکر انقلابی و جهادی آنها در همین غوغای این حادثه؛ جلسه‌ای در کنگره آمریکا برگزار کردند و وزیر امور خارجه آمریکا را با سوالات متعدد به صلابه کشیدند که چرا ایران در این دولت از فروش ۳۰۰ هزار بشکه نفت به ۲ میلیون بشکه رسیده و از ۷۰ فروند کشتی به ۴۰۰ کشتی افزایش پیدا کرده است جواب می‌دهد که چون اینها سخت تلاش می‌کنند و برای دور زدن تحریم‌ها هر کاری که می‌توانند انجام می‌دهند.

امام جمعه بیان کرد: تلاش شبانه روزی این مجاهدان تزلزلی در اردوگاه غرب ایجاد کرده که به یاری حق وحدت و همدلی در ایران اسلامی برای جایگزینی رئیس جمهوری خادم و مجاهد دیگر ابرقدرتی غرب و از بین رفتن غده سرطانی رژیم غاصب به زودی محقق خواهد کرد.

کد خبر 6117555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha