۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۸

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مردم قدردان خدمات شهدای خدمت هستند/ولی فقیه پشتوانه انقلاب اسلامی

مردم قدردان خدمات شهدای خدمت هستند/ولی فقیه پشتوانه انقلاب اسلامی

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد شهید آیت الله رئیسی، گفت: مردم قدردان خدمات شهدای خدمت هستند و این قدردانی را در تشییع پیکر این شهدا شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه‌های نخستین نماز جمعه خردادماه سال جاری سمنان در مصلای این شهر، ضمن گرامی داشت یاد شهیدان رئیسی، امیر عبدالهیان، آل هاشم و دیگر شهدای عرصه خدمت، تاکید کرد: مردم قدردان خدمات و اقدامات این شهدای گرانقدر به خصوص آیت الله رئیسی هستند.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در تشییع باشکوه این شهدا گواه این مدعی است، افزود: وحدت و اقتدار ملی در حادثه شهادت و تشییع با شکوه شهید رئیسی و دیگر شهدای خدمت، بروز و ظهور خاصی پیدا کرد.

امام جمعه سمنان این حضور، وحدت و اقتدار را سرمایه اجتماعی توصیف کرد و گفت: مردم در خاکسپاری و سوگواری رئیس جمهور شهید و همراهانش سنگ تمام گذاشتند و تا دورترین روستاهای کشور نیز مردم به عزاداری پرداختند.

مطیعی با بیان اینکه حضور بیش از ۶۰ کشور جهان در آئین تشییع نشان از جایگاه شهید رئیسی و نظام اسلامی در دنیا دارد، بیان کرد: در دست گرفتن عکس رئیس جمهور شهید در سازمان ملل متحد از نشانه‌های اثرگذاری نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل است

وی رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را پشتوانه‌های ارزشمند نظام اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: حضور ولی فقیه در جامعه اسلامی ما امروز این اطمینان را به همگان می بخشد که کشتی انقلاب از طوفان‌ها به سلامت عبور خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین یاد شهید امیرعبدالهیان فرزند این استان را گرامی داشت و از ایشان به عنوان یکی از افتخارات استان سمنان و شهرستان دامغان یاد کرد و گفت: عضویت در شانگهای یکی از دستاوردهای ایران اسلامی بود که جز در سایه مجاهدت‌های رئیس جمهور و وزیر امور خارجه میسر نمی‌شود.

مطیعی ورود به بریکس را از دیگر دستاوردهای دولت و وزارت شهید امیرعبدالهیان دانست و ابراز کرد: در دوران وزارت این شهید گرانقدر شاهد ایجاد روابط با کشورهای اسلامی و منطقه‌ای بودیم که بسیار ارزشمند است.

کد خبر 6117575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha