۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۱

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

شهید رئیسی خاطره‌های خوش خدمت شهید رجایی را در جامعه زنده کرد

شهید رئیسی خاطره‌های خوش خدمت شهید رجایی را در جامعه زنده کرد

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: شهید رئیسی خاطره‌های خوش خدمت شهید رجایی را در جامعه زنده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان بیان کرد: شهید رئیسی نشان داد می‌توان رئیس جمهور بود اما در مقابل مردم تواضع داشت.

وی با اشاره به اینکه شهید جمهور ثابت کرد می‌توان قدرت داشت اما در برابر طعنه‌ها سکوت کرد، افزود: حزب سیدالشهدای خدمت، حزب مردم بود و به جز منافع مردم به چیز دیگری فکر نمی‌کرد.

شعبانی با بیان اینکه اگر شهید رئیسی این رفتارها را داشت پس دیگر مسئولان هم می‌توانند این روش و منش را داشته باشند، گفت: رئیس جمهور به جای تکیه بر صندلی قدرت، در کنار مردم و در نقطه صفر مرزی به دنبال حل مشکلات مردم بود.

وی با اشاره به اینکه این سبک مسئولان هنوز نیز حضور دارند، چرا که آنها تربیت شده مکتب امامین انقلاب هستند، اظهار کرد: تبعیت از ولی فقیه، مبارزه با فساد و تلاش برای تحقق عدالت از دیگر ویژگی‌های شهید رئیسی بود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه تبعیت واقعی از ولی فقیه در همه رفتارهای رئیس جمهور نه در حد حرف که در عمل مشهود بود، گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، تأکیدی بر پیوند بین مردم و مسئولین و امام و امت بود.

شعبانی با اشاره به اینکه هیچ چیزی همانند حضور مردم در صحنه دشمن را نا امید نمی‌کند، ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی دارای بنیان‌های مستحکمی است و وابسته به افراد نیست، چرا که مسیر حق متوقف شدنی نیست.

وی با اشاره به اینکه به خدایی که خرمشهر را آزاد کرد هنوز نیز معتقد هستیم، بیان کرد: مراقب باشیم تا از گمانه‌زنی‌های بی‌دلیل در رابطه با علت حادث پرهیز کنیم و باید منتظر ماند تا از منابع رسمی این موضوع اعلام شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: صدور پیام‌های تسلیت و حضور بسیاری از سران کشورها در مراسم شهدای خدمت، محصول زحمات دستگاه دیپلماتیک بود.

شعبانی خاطرنشان کرد: در بیانیه پایانی مجلس خبرگان رهبری بر لزوم استمرار مسیر خدمت و تلاش جهادی برای رفع مشکلات مردم تأکید شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم کسی که در عرصه ریاست جمهوری وارد می‌شود، ادامه دهنده این مسیر و برای رفع مشکلات مردم تلاش جهادی کند، همچنین شهید آل هاشم، به معنای واقعی کلمه مردمی و متواضع بود.

کد خبر 6117592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha