۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۰

رزمنده هشت‌سال دفاع مقدس:

رزمندگان با حداقل امکانات در مقابل دنیا ایستادگی کردند

رزمندگان  با حداقل امکانات در مقابل دنیا  ایستادگی کردند

اردستان-رزمنده دفاع مقدس و فرمانده عملیات بیت‌المقدس گفت: رزمندگان ایرانی در دوران هشت سال دفاع مقدس با حداقل امکانات در مقابل دنیا و دشمنان ایستادگی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن زارعی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، اظهار کرد: دشمن به‌دلیل اسلام و شعار الله با مردم ایران و انقلاب اسلامی دشمنی می‌کند چرا که می‌داند این شعار و مسیر انسان‌ساز است و رژیم صهیونیستی با این مخالف است.

وی افزود: طبق تحلیل کارشناسان صهیونیستی در سال‌های گذشته شیعه پرنده‌ای است که دو بال و یک زره دارد یک بال سبز یعنی امام زمان و بال قرمز شهادت‌طلبی عنوان می‌شود همچنین زره نیز ولایت و رهبری است.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: سخن امام راحل مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد یک راهبرد و روایت قرآنی است در عملیات بیت‌المقدس برای آزادسازی خرمشهر شاهد یک امداد غیبی بودیم.

زارعی تصریح کرد: شهرستان اردستان حدود ۴۶ شهید در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر تقدیم انقلاب اسلامی کرد، رزمندگان ایرانی با حداقل امکانات در مقابل دنیا ایستادگی کردند.

فرمانده دوران جنگ تحمیلی بیان کرد: در خرمشهر به دنیا ثابت شد که ایران کشوری نیست که دشمن بتواند آن را به تسخیر خود در آورد و رزمندگان ایرانی با اقتدار دشمن را از خاک وطن خود بیرون کردند.

وی یادآور شد: دشمنان در حوزه‌های مختلف برای ایران نقشه دارند و این عرصه‌ها شامل سیاست، اجتماع، اختلافات خانوادگی و مسائل اخلاقی است‌.

کد خبر 6117611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha