۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۹

امام جمعه گرگان:

دلداگی مردم به رییس جمهور شهید مسوولیت مسوولان را سنگین تر می کند

دلداگی مردم به رییس جمهور شهید مسوولیت مسوولان را سنگین تر می کند

گرگان _امام جمعه گرگان گفت: زمانی که شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان اعلام شد ما جز عشق و شور از سوی مردم چیز دیگری ندیده ایم و این مسوولیت مسوولان را سنگین تر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان مصیبت بزرگی به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد شد.

وی افزود: ملت ایران رئیس جمهوری را در چهره شهادت دیده‌اند که قبلاً در چهره خدمت، دلسوزی و سر زدن به محرومان دیده بودند.

امام جمعه گرگان گفت: در این چند روز ملت ایران نشان دادند مسؤولان و خدمت گذارانی که صادق هستند را از صمیم قلب دوست دارند. دشمن تلاش زیادی کرد این وابستگی و دلبستگی نشان داده نشود اما موفق نشد.

وی یادآور شد: از زمانی که شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان اعلام شد ما جز عشق و شور از سوی مردم چیز دیگری ندیده‌ایم و این مسؤولیت مسؤولان را سنگین‌تر می‌کند.

نورمفیدی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی مرکز قانون گذاری کشور است که باید به موضوعاتی مانند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی یادآور شد: مبارزه با فساد یکی از مهمترین موضوعاتی بود که شهید آیت‌الله رئیسی به طور جد آن را دنبال می‌کرد و این موضوع هم باید در دستور کار مسؤولان مربوطه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: امسال بیش از سه میلیون حاجی به سرزمین وحی مشرف می‌شوند که این سفر فرصتی است تا اعتراضات خود را نسبت به رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

کد خبر 6117636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha