۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۱

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر:

خون شهدا در گره گشایی از مردم راهگشا خواهد بود

خون شهدا در گره گشایی از مردم راهگشا خواهد بود

بوشهر- مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: در مکتب انقلاب شهادت افتخار و منشأ عاقبت بخیری است و خون شهدا در گره گشایی از مردم راهگشا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حیدری ظهر جمعه در جمع مردم خورموج اظهار کرد: خادم الرضا، خادم جمهور ایران آیت الله رئیسی مردی بود که خسته را خسته کرده و ساده زیست، مجاهد فی سبیل الله بود.

وی با بیان اینکه رئیس دولت مورد حمایت و تمجید رهبری بود، افزود: هر جا و در سمتی که قرار داشت منشأ خیرات و برکات زیادی بود در قوه قضائیه و مبارزه با فساد و استیفای حقوق مردم خوش درخشید.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر ادامه داد: پاسخ به اهانت‌ها را با صبر می‌داد و فضای آرام در کشور حکم فرما کرده و همواره تابع ولایت بود.

وی با بیان اینکه ارتباط با مردم همواره در دستور کار بود و شبانه روزی تلاش می‌کرد، گفت: در حوزه عمرانی کارهای خوبی شاهد هستیم و در زمینه راه، مسکن و بهداشت تحولات خوبی شاهد هستیم.

حیدری خاطر نشان کرد: در گره گشایی از کار مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزید و هیچ گاه فرار از پاسخ گویی نداشت.

رفتن شهدا خون جریان تازه‌ای به انقلاب تزریق می‌کند

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر اضافه کرد: در حوادث که در کشور رخ می‌داد جزو اولین مدیران بود که در بین مردم حضور پیدا می‌کرد.

وی گفت: نظارت‌های میدانی بدون تعارفات جهت گره گشایی از کار مردم انجام می‌داد.

حیدری بیان کرد: شهید رئیسی با شهادت خود برکات زیادی به انقلاب می‌دهد و با رفتنش خون جریان تازه ای به انقلاب تزریق می‌کند.

وی افزود: در مکتب انقلاب شهادت افتخار و منشأ عاقبت بخیری است و خون شهدا در گره گشایی از مردم راهگشا خواهد بود.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر یادآور شد: مدیران عهد بستند در روند خدمت رسانی محکم و شبانه روزی کار کنند تا مشکلات اساسی کشور حل شود.

کد خبر 6117645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha