۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۷

خطیب جمعه سروستان:

راهبری رهبر انقلاب و حضور مردم نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد

راهبری رهبر انقلاب و حضور مردم نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد

سروستان - امام جمعه سروستان گفت: رسانه‌های معاند پس از حادثه سقوط بالگرد القا کردند که ایران دچار ناآرامی و بی‌ثباتی می‌شود ولی راهبری رهبر انقلاب و حضور خیره کننده مردم دشمن را سرخورده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید جاویدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سروستان ضمن تسلیت به مردم ایران و رهبر انقلاب بابت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش گفت: هنوز باورش برای ما سخت است و با خود فکر می‌کنیم این چه اتفاقی بود و چه حکمتی دارد و چطور ممکن است شخصی با همه ویژگی‌هایی که به آن نیاز داریم در این عصر بار سفر ببندد؟

امام جمعه سروستان گفت: امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند من خداوند را به وسیله سه چیز شناختم؛ اول برهم زدن تصمیم‌ها، دوم فسخ پیمان‌ها و سوم نقض اراده‌ها و این نشان دهنده این است که ما در برابر خداوند فقر محض هستیم و خداوند متعال قدرت مطلق است و اراده او فوق همه اراده‌ها است.

حجت‌الاسلام سعید جاویدی افزود: رسانه‌های فارسی زبان معاند پس از حادثه چنین القا کردند که ایران دچار ناآرامی و بی‌ثباتی خواهد شد ولی نمی‌دانند پذیرفتن ولایت فقیه و حضور مردم در صحنه باعث شد که امتحان خود را خوب پس دهند. دشمن آنچه در سر می‌پروراند حضرت آقا با یک جمله آنها را از بین برد و آن هم اینکه مملکت دچار مشکل نمی‌شود و راهبری مقام معظم رهبری و حضور خیره کننده مردم در مشهد تهران مراغه تبریز قم و… دشمن را سرخورده کرد.

وی در پایان گفت: مردم دل رهبری را شاد کردند و ما وظیفه سنگینی داریم و آن این است که بدون هیاهو و جوزدگی در پی انتخاب صحیح باشیم و کسی را انتخاب کنیم که در تراز انقلاب و رهرو راه شهید رئیسی باشد.

کد خبر 6117651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha