۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸

امام جمعه گناباد:

شهید رییسی دشمنان را مستاصل کرد

شهید رییسی دشمنان را مستاصل کرد

گناباد- امام جمعه گناباد گفت: شهید آیت‌الله رییسی، ایران را از انزوا خارج و دشمنان را مستاصل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه‌های امروز در مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) این شهر با تسلیت شهادت رئیس جمهور خستگی ناپذیر، جهادی و مردمی، سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت اظهار کرد: هفته سختی را داشتیم، ملت بزرگ ایران شخصیت‌های با عظمتی چون شهید آیت الله رئیسی که در خدمت رسانی، مهارت‌های مدیریتی و انقلابی، تواضع، ولایتمداری و استکبار ستیزی کم نظیر بود از دست دادند.

امام جمعه گناباد با یادآوری شرایط آغاز ریاست جمهوری شهید آیت الله رئیسی که همراه بود با تحریم حداکثری، اوج کرونا، انباشته شدن مشکلات، انبارهای خالی و کسری بودجه اظهار کرد: آیت الله رئیسی توانستند با دور زدن تحریم‌ها، مهار کرونا، راه اندازی صدها کارخانه و پرداختن دیون دولتی، مبارزه با فساد و نهضت ملی مسکن امید را در دل‌ها افزایش دهند.

وی افزود: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی با برقرار کردن ارتباط با کشورهای همسایه و عضویت در سازمان‌های بین‌المللی ایران را از انزوا خارج و دشمنان را مستاصل کند.

صادقی نسب با بیان اینکه دنیا شاهد قدردانی ملت ایران از خدمتگزاران واقعی بود اظهار کرد: این تشییع پرشکوه و حضور پرشور و گسترده امت حزب الله در مراسم شهدای خدمت نشان داد که خواب‌های آشفته دشمنان تعبیر نخواهد شد.

امام جمعه گناباد خاطرنشان کرد: هر کسی که رئیس جمهور شود باید مردمی، میدانی، جهادی و خستگی ناپذیر باشد در غیر این صورت از سوی مردم طرد خواهد شد.

کد خبر 6117654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha