۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۷

امام جمعه دامغان:

شخصیت «شهید امیرعبداللهیان» نمود یک دیپلمات انقلابی بود

شخصیت «شهید امیرعبداللهیان» نمود یک دیپلمات انقلابی بود

دامغان- امام جمعه دامغان با بیان اینکه شخصیت «شهید امیرعبداللهیان» نمود یک دیپلمات انقلابی بود، گفت: شهرستان دامغان افتخار می کند که چنین شخصیتی از دامان این مردم رشد،و به کشورخدمت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای این شهرستان ضمن گرامی داشت شهادت شهیدان خدمت به خصوص شهید رئیسی و شهید امیر عبدالهیان بیان کرد: مردم قدردان خدمت‌گزاران خدوم و صادق خودشان هستند.

وی با بیان اینکه حضور مثال‌زدنی مردم انقلابی ایران در مراسم باشکوه تشییع جنازه شهدای خدمت، رابطه قلبی مردم با خدمتگزاران خود را به نمایش گذاشت، افزود: ملت ایران خدمتگزاران خود را از دست دادند.

امام جمعه دامغان همچنین گفت: با عنایت به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی باید گفت با شهادت شهدای خدمت هیچ خللی در اداره کشور رخ نخواهد داد و کشور در یک ثبات کامل وجود دارد زیرا کشورمان به وجود ولی فقیه و انقلاب اسلامی افتخار می‌کند.

رستمیان با اینکه شاید افرادی به عملکرد دولت شهید رئیسی نقد داشتند اما همه این افراد در تشییع جنازه ایشان و دیگر همراهان او حضوری باشکوه شرکت کردند افزود: این حضور نشان محبت و علاقه همگان به شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی داشت که به گوش جهانیان رسانده شد.

وی ضمن تجلیل از شخصیت ممتاز شهید دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه گفت: شهرستان دامغان افتخار می‌کند که چنین شخصیتی از دامان این مردم رشد، و به کشور خدمت کرده است.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه شخصیت «شهید امیرعبداللهیان» نمود یک دیپلمات انقلابی بود، تاکید کرد: شهید امیر عبداللهیان شخصیت بین‌المللی داشت و طی سه سال سکان داری سیاست خارجی خدمات شایانی ارائه داد که این خدمات بر هیچکس پوشانده نیست.

کد خبر 6117657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha