۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۵

امام جمعه گرمسار:

شهدای خدمت لایق شهادت بودند/ خدمات رییسی فراموش نمی‌شود

شهدای خدمت لایق شهادت بودند/ خدمات رییسی فراموش نمی‌شود

گرمسار - امام جمعه گرمسار با بیان اینکه ایران اسلامی در حادثه بالگرد شخصیت‌های نمونه را از دست داد، گفت: این شهدا با سیره زندگی و عمل شان نشان دادند که لایق شهادت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرمسار به میزبانی مصلای نماز جمعه ضمن گرامی داشت یاد شهیدان رئیسی، آل هاشم و همچنین امیر عبدالهیان و دیگر شهدای خدمت بیان کرد: شخصیت‌هایی در حادثه بالگرد به شهادت رسیدند که لایق شهادت بودند.

وی با بیان اینکه برخی از این افراد را که ما می‌شناختیم، افرادی نمونه و در جایگاه خودشان بی نظیر یا کم نظیر بودند که یکی از آنها رئیس جمهور ایران اسلامی بود، تاکید کرد: مردم هرگز خدمت شهید رئیسی را به نظام و انقلاب فراموش نمی‌کنند.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه شهید آیت الله آل هاشمی یکی از محبوب ترین امامان جمعه در سراسر کشور بود، تاکید کرد: حقیقتاً ایشان در اخلاق، تدین و دلسوزی نمونه بودند و حضور مردم در تشییع پیکر ایشان هم گواه همین مدعی بود.

آرامی با بیان اینکه شهید امیرعبدالهیان در جایگاه وزارت خارجه خدمات شایسته ای را ارائه کرد و شاید شخصیتی مانند ایشان نداشته باشیم زیرا ایشان هم متدین و هم دلسوز انقلاب و نظام بودند و هم برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران با تمام وجودش ایستادگی کرد، گفت: شهید امیر عبدالهیان برای دفاع از جبهه مقاومت با تمام وجود استقامت کرد و برای همراهی میدان دیپلماسی و عمل سنگ تمام گذاشت.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی حقیقتاً به خوبی برای مردم خدمت کرد، گفت: شهید رئیسی برای خدمت رسانی به مردم خستگی ناپذیر بود و خالصانه دوندگی می‌کرد.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه شهید رئیسی عاشقانه خدمت می‌کرد و در این مسیر شب و روز نمی‌شناخت، ابراز کرد: مردم قدر شناس ایران اسلامی با حضور در مراسم تشییع ایشان نشان دادند که قدردان خدمات او هستند.

کد خبر 6117672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha