۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۵۵

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

فوق‌العاده بازی کردیم / ماندن ما در لیگ یک جشن است

فوق‌العاده بازی کردیم / ماندن ما در لیگ یک جشن است

اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شاید در این مقطع باید جشن آسیایی شدن را می‌گرفتیم اما ماندن ما در لیگ یک جشن است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی جمعه شب در نشست خبری که بعد از پیروزی خانگی تیمش در برابر تیم ذوب آهن اصفهان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بازی بسیار جانانه، تاکتیکی، خوزستانی و هجومی داشتیم و فکر کنم مردم لذت بردند. ما به باشگاه و مردم بدهکار بودیم و امشب یکی از قسط‌هایمان را دادیم.

وی با بیان اینکه مردیم تا بردیم، اضافه کرد: البته این پیروزی به جا بود، ما می‌توانستیم زودتر از این ببریم تا این همه استرس نداشته باشیم. هوادارانمان سنگ تمام گذاشتند و از آنها ممنونم که تاکنون ما را تحمل کردند تا این برد را به دست بیاوریم.

ویسی ادامه داد: ۲ بازی دیگر یعنی دو فینال دیگر پیش رو داریم و فکر می‌کنم روز سه‌شنبه ورزشگاه فولاد برای نجات فوتبال خوزستان پر شود، همه ما با تمام وجود کنار هم هستیم تا سه امتیاز بعدی را به دست بیاوریم؛ البته شاید در این مقطع باید جشن آسیایی شدن را می‌گرفتیم اما ماندن ما در لیگ یک جشن است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه به بازیکنانم تبریک می‌گویم که جانانه بازی کردند، عنوان کرد: به مردم خوزستان تبریک می‌گویم. امشب فوق‌العاده بازی کردیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اوضاع تیم فولاد خوزستان از سایر تیم‌ها بهتر است زیرا پیکان، نساجی، استقلال خوزستان و نفت آبادان را برده‌ایم یعنی در تمام بازی‌های مستقیم، فولاد جلو است و مطمئناً جایگاهمان در پایان فصل بهتر از جایگاه فعلی می‌شود.

ویسی گفت: پیروزی امشب به ما کمک می‌کند تا حداقل امشب هواداران را خوشحال کنیم. ما زمانی برای خوشحالی نداریم و این برد را به هوادارانمان بدهکار بودیم. فقط باید به مجموعه خودمان فکر کنیم و امیدوارم اتفاقات خوبی را برای خودمان رقم بزنیم.

کد خبر 6117894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha