۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۵۷

مربی تیم نساجی مازندران:

نساجی به امتیاز برابر استقلال نیاز داشت

 نساجی به امتیاز برابر استقلال نیاز داشت

قائمشهر - مربی تیم نساجی مازندران گفت: تیم نساجی برای این که خود را از شرایط حاد جدول نجات دهد، به امتیاز برابر استقلال نیاز داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی صداقت بعد از تساوی نساجی مقابل استقلال تهران در نشست خبری با تقدیر از هواداران و انرژی گرفتن از آنان گفت: به هواداران قول داده بودیم که برای آنان جبران خواهیم کرد و این مساله در هفته قبل نیز انجام شد.

وی با بیان اینکه خوشحالیم که بدهکاری‌های گذشته را به هواداران دادیم، ادامه داد: امتیاز بازی نساجی با استقلال برای تیم بسیار ارزشمند بوده است.

وی با اظهار اینکه آن گونه که پیش بینی می‌کردیم پیش رفتیم، گفت: تیم استقلال برای اینکه به صدرنشینی‌های متوالی خود رنگ واقعی ببخشد به این پیروزی نیاز داشت و ما نیز برای اینکه خود را از شرایط حاد پایین جدول خاطر جمع کنیم، به این امتیاز نیاز داشتیم.

صداقت با عنوان اینکه خوشحالیم توانستیم نقاط قوت و نفوذ تیم استقلال را برای خودمان قابل پیش بینی و دفاع کنیم، ادامه داد: هرچند فوتبال ما در شکل خوب نبود و در حمله آن گونه که توقع داشتیم و برنامه‌ریزی کردیم، موفق نبودیم ولی در این شرایط یک امتیاز به ما خیلی کمک کرد.

مربی تیم نساجی مازندران همیشه بازی‌های متقابل را روی یکدیگر تأثیرگذار دانست و گفت: وقتی برابر تیم بزرگی که توانست شرایط خود را به خوبی حفظ کند قرار می‌گیرید و این تیم توانست جدول را از رقبای سنتی خود گرفته است، باید جنگندگی، فداکاری و کارهای تاکتیکی را چاشنی کنید.

وی درباره استفاده از بازیکنان جوان گفت: پنج تا شش بازیکن جوان و خوب داریم و انشالله بتوانیم در پنجره‌های نقل و انتقالی آنان را به لیست بازیکنان بزرگسال اضافه کنیم و سال‌های آینده از بازیکنان با کیفیت و جوانان مازندران بیشتر استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6117896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      2 11
      واقعا حیف این پولها که میگیرید شما ها همه با پارتی وارد این باشگاه شده‌اید حیف نونها به خدا قسم بچه های مدرسه از شما بهتر بازی میکنند