۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۱۳

هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛

عالیشاه: بازیکنان از جان خود برای پرسپولیس مایه می گذارند

عالیشاه: بازیکنان از جان خود برای پرسپولیس مایه می گذارند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه اول غافلگیر شدیم اما در نیمه دوم به بازی برگشتیم و توانستیم یک پیروزی خوبی را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امید عالیشاه در پایان دیدار با استقلال خوزستان اظهار داشت: پس از دریافت ۳ گل تمام تلاشمان را کردیم تا به بازی برگردیم و خدا را شکر توانستیم با به ثمر رساندن گل چهارم پیروز از زمین خارج شویم. دست تک تک هواداران پرسپولیس را که در ورزشگاه حضور داشتند، می‌بوسم که صبوری به خرج دادند و از ما حمایت کردند.

او ادامه داد: هنوز چیزی تمام نشده و خوشحالی پیروزی برابر استقلال خوزستان باید همین امشب به پایان برسد تا خود را برای دو بازی آینده آماده کنیم. ما تمام توانمان را برای این تیم می‌گذاریم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی در رختکن پرسپولیس در بین دو نیمه رخ داد که باعث کامبک زدن این تیم شد، گفت: اتفاق خاصی رخ نداد و واقعاً غافلگیر شدیم. پیش از شروع نیمه دوم با بازیکنان صحبت کردیم و اعلام کردیم که حالا ما بازی را واگذار کردیم اما داخل زمین به گونه‌ای ظاهر می‌شویم که از عملکرد خود لذت ببریم و حداقل می‌توانیم بگوییم که نهایت توان خود را گذاشته‌ایم که خدا را شکر الحمدالله این صحبت‌ها جواب داد و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

کاپیتان پرسپولیس خاطر نشان کرد: گل اول را روی اشتباه فردی دریافت کردیم اما در گل دوم استقلال خوزستان واقعاً غافلگیر شدیم اما در مجموع از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم و واقعاً مستحق این پیروزی بودند. همه بازیکنان قدر پیراهنی که پوشیده‌اند را می‌دادند و مردانه برای پرسپولیس بازی می‌کنند. داور یک صحنه پنالتی که به نظرم روی اوستون ارونوف خطا شد را داور اعلام نکرد.

کد خبر 6117901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha