۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۸

با حضور وزیر علوم ؛

نشست رایزنان علمی دانشجویان ایرانی خارج از کشور برگزار می شود

 نشست رایزنان علمی دانشجویان ایرانی خارج از کشور برگزار می شود

سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان گفت:ششمین نشست سالیانه رایزنان علمی و سرپرستی دانشجویان ایرانی خارج از کشور از امروز به مدت پنج روز در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، دکتر جعفر رازقی سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان گفت: نشست رایزنهای رایزنان علمی و سرپرستی دانشجویان ایرانی خارج از کشور از صبح فردا با حضور دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل این وزارتخانه آغاز خواهد شد.

رازقی در خصوص برگزاری این نشست گفت: از جمله اهداف این نشست، ارائه گزارش فعالیت رایزنان علمی جمهوری اسلامی در حوزه های دیپلماسی فعال علمی از جمله ارتباطات علمی دانشگاهی، حمایت از دانشجویان، اساتید، اندیشمندان و متخصصان ایرانی خارج از کشور و جذب دانشجویان بین الملل خواهد بود.

سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان افزود: در این نشست ها که به صورت فشرده و طی پنج روز در تهران برگزار خواهد شد، رایزنان جلسات متعددی با مسئولین دانشگاهی و کشوری خواهند داشت تا ضمن ارائه مسائل و مشکلات حوزه فعالیت شان، از ظرفیت و پیشنهادات مسئولین در راستای تقویت حوزه فعالیت خود بهره مند شوند.

وی ادامه داد: این نشست به نحوی برنامه ریزی شده است که هم در حوزه سیاستگذاری و هم در حوزه اجرایی، گامهای مهم، راهبردی و عملیاتی برداشته شود.

کد خبر 6118023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha