۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار:

رییس جمهور بعدی کشور باید در مسیر شهید رییسی حرکت کند

رییس جمهور بعدی کشور باید در مسیر شهید رییسی حرکت کند

بیجار- مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: با توجه به عملکرد بسیار خوب شهید رییسی رییس جمهور بعدی کشورمان باید خط مشی این شهید جمهور را ادامه دهد.

حجت الاسلام سید موسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار مهر، ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش اظهار کرد: شهید رئیسی از زمانی که در سمت خود قرار گرفت تا لحظه شهادت همواره در مسیر خدمت به ملت ایران حرکت کرد و توانست در این مسیر به درجه رفیه شهادت نائل شود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی دارای صفات ممتاز بسیار بود افزود: شهید رییسی دارای صفات برجسته و مهمی بود که از جمله می توان به ولایت مداری، روحیه مردمداری، تواضع و پیگیری امور و کارها از سوی ایشان اشاره کرد.

وی تاکید کرد: یکی از علت‌های اصلی محبوبیت اجتماعی ایشان این بود که هیچ‌گاه خود را جدا از مردم نمی‌دانست و همواره برای خدمت به مردم تلاش می کرد.

حجت الاسلام محمودی شهید رییسی را شهید رااه خدمت دانست و عنوان کرد: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی هرگز برای اداره کشور در اتاق ریاست جمهوری ننشست و همواره در حال سفر به استان‌های مختلف کشور به ویژه استان‌های محروم و مرزی همانند کردستان بودند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور شهید و هیئت دولت سیزدهم سه بار متوالی به استان کردستان سفر داشت که این نشان دهنده تعهد اخلاقی و انسانی این شهید والا مقام به خدمت به ملت ایران بود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار یادآور شد: امیدواریم رئیس جمهوری که در آینده نزدیک به عنوان جانشین شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی انتخاب می‌شود راه این شهید که راه جهاد و خدمت به مردم بود را به خوبی ادامه دهد.

کد خبر 6118174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha