۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۳

برگزاری سخنرانی علمی با عنوان «رنه گنون و فرهنگ ایران»

برگزاری سخنرانی علمی با عنوان «رنه گنون و فرهنگ ایران»

سخنرانی علمی دکتر بابک عالیخانی با عنوان «رنه گنون و فرهنگ ایران» یکشنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن دکتر نصر مؤسسه برگزار می‌شود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با اهتمام گروه «ادیان و عرفان» مؤسسه، سخنرانی علمی دکتر بابک عالیخانی با عنوان «رنه گنون و فرهنگ ایران» یکشنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن دکتر نصر مؤسسه برگزار می‌گردد. از تمامی فرهیختگان و علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم دعوت بعمل می‌آید.

لینک حضور مجازی:
https://www.skyroom.online/ch/irip/guenon

شایان ذکر است همایش بین‌المللی «رنه گنون و احیا خمیره ازلی»، به یاری حق عز و علا، در بهمن‌ماه سال جاری در مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار خواهد شد. این سخنرانی علمی با عنوان 'رنه گنون و فرهنگ ایران'، آغازگاه و نخستین قدم در پیمودن راهی طولانی است که بر پی آن، کارگاه شرح کتاب 'انسان و صیرورت او بنا بر ودانته'، و کارگاه دیگر در موضوع " حکمت شرق دور"، و نیز کارگاه علوم ریاضی قدیم برگزار می‌شود، تا در کنار ترجمه و شرح امهات آثار رنه گنون به زبان فارسی، به‌تدریج مقدّمات آشنایی عمیق دانشجویان و پژوهشگران گرامی با اندیشه‌های آن حکیم متأله منادی جاویدان خرد در دوره مدرن فراهم آید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6118419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha