۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۲۴

سرپرست معاونت گردشگری استان البرز تاکید کرد؛

برخورد با به کارگیری اتباع غیرمجاز در تأسیسات گردشگری البرز

برخورد با به کارگیری اتباع غیرمجاز در تأسیسات گردشگری البرز

کرج- سرپرست معاونت گردشگری استان البرز از شناسایی و برخورد با به کارگیری اتباع غیرمجاز در تأسیسات گردشگری استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا فلاح پور ظهر شنبه در جلسه هماهنگی با انجمن اقامتی البرز که با حضور سرپرست معاونت گردشگری، رئیس و اعضای انجمن واحدهای اقامتی استان برگزار شد، گفت: شناسایی و برخورد قانونی با واحدهای اقامتی غیرمجاز گردشگری در استان یکی از مهمترین موضوعاتی است که مد نظر قرار دارد.

سرپرست معاونت گردشگری استان البرز وجود واحدهای غیرمجاز را یکی از مشکلات در حوزه اقامتی استان دانست که علاوه بر اینکه امنیت مسافران و صنعت گردشگری را به خطر می‌اندازد، اقامت مسافران در سامانه جامع گردشگری نیز ثبت نمی‌شود.

وی بازدیدهای نظارتی مشترک با انجمن واحدهای اقامتی را یکی از مهمترین اقدامات در این راستا برشمرد و افزود: علاوه بر بررسی موارد مختلفی از جمله رعایت بهداشت در واحدها، نصب نرخ نامه در معرض دید گردشگران و … این بازدیدها یکی از روش‌های شناسایی و برخورد با واحدهای غیرمجاز اقامتی در استان است.

سرپرست معاونت گردشگری استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: به کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای گردشگری برابر قانون ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 6118686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احد. یاحقی IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      29 0
      این برخوردها ظاهری و هیچ فایده ای ندارد باید یک قانون سفت و محکمي تمام جوانان مهاجر افغان را مجبور کند که برای آبادانی کشور افغانستان هر چه زودتر برگردند بخصوص مهاجری که سالهای زیادی در ایران زندگی می کنند ودارای سواد ثروت ومهارت می‌باشند
    • { "dns": { "hosts": { "domain:googleapis.cn": "goo ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      10 0
      جای جای شهروروستا به وفورهستن باحقوق ناچیز..همین است که کارگران ازچرخه تولید خارج وبه کارهای دستفروشی رو می اورن بعد میگن بیکاری کم شده...
    • ایرانی ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      13 1
      وظیفه هرپدرومادراینه که توخانواده به بچه هاش رسیدگی بکنن. ایران هم مثل یک خانه هست وقتی جوانهای مملکت ازدست بیکاری وگرانی فقر دربه دروآواره میشن مسئولین محترم بایدفکراینجاش رابکنن فرزندکمترزندگی بهتر. اتباع محترم بایدخودشون فکربکنن توکشورخودمون جوان بیکارزیادهست.
    • مهدی قرقچیان IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      2 0
      انشالله این دستورها و قوانین قدرت اجرا پیدا کنند و فرصت کار برای جوانان وطنم فراهم شود
    • محمد IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      4 1
      شما جایی پیدا کن که افغانی اونجا نباشد دیگه جای خالی نیست
    • ایران IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      3 0
      سلام واقعا اگر اینکارو انجام بدید که مشخص هست که اصلا و اینکه کوشا هستید انجام کارهاتون با تشکر