۶ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۳۷

نویسنده کتاب «پرواز ۳۳ فرانکفورت - قدس»:

«پرواز ۳۳ فرانکفورت قدس» روایت زندگی یکی از سرداران سپاه قدس است

«پرواز ۳۳ فرانکفورت قدس» روایت زندگی یکی از سرداران سپاه قدس است

لامرد _ نویسنده کتاب «پرواز ۳۳ فرانکفورت قدس» گفت: این کتاب زندگی یکی از سرداران سپاه قدس را به تصویر می‌کشد که زیست قهرمانانه‌ای داشت و در شهر خودش لامرد ناجوانمردانه به شهادت رسید.

حجت الاسلام مصطفی رضایی از طلاب و روحانیون لامردی ساکن قم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر که در حاشیه آئین رونمایی از چاپ پنجم این کتاب با حضور سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، موسوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤولان این شهر در مصلی الغدیر شهر لامرد صورت گرفت گفت: این کتاب ارزشمند دارای حدود ۳۰ برش داستانی با قلم سوم شخص است و زندگی پرفراز و نشیب یکی از سرداران سپاه قدس را به تصویر می‌کشد که کشور به کشور از کویت، آلمان، ایران، سوریه، لبنان و … مخاطب را وارد دنیای بزرگ شجاعت و شهامت و شهادت طلبی او خواهد کرد.

نویسنده کتاب «پرواز ۳۳ فرانکفورت قدس» گفت: پرواز ۳۳ فرانکفورت قدس، داستان زندگی جوانی مسلمان که در دوران جوانی از کویت عازم فرانکفورت آلمان شد را روایت کرده که یاد گرفتن تعمیرات ماشین‌های خارجی، او را به دنیای جدید غرب کشاند و درهای تو در تویی را پیش روی او باز کرد.

وی گفت: زمان در آلمان برای او به کندی می‌گذشت و گره‌های زیادی را به گره‌های فکری اش اضافه می‌کرد، سعی می‌کرد خود گمشده‌اش را پیدا کند تا اینکه پس از ۴ ماه خوابی عجیب او را از خوابی بلند بیدار کرد.

رضایی افزود: این کتاب روایت سرتیپی شهید است که سرانجام در روزگاری که کمتر کسی او و جایگاه نظامی و موقعیت شغلی‌اش را می‌دانست، در شهر خودش لامرد مظلومانه از پشت سر مورد هدف قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است: این کتاب ۱۶۰ صفحه‌ای توسط انتشارات حماسه یاران که در حوزه نشر تخصصی جهاد و شهادت است در چاپ پنجم رونمایی شد.

کد خبر 6118887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha