۶ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۳۲

بخشدار ریگ:

نوسازی شبکه‌های آبرسانی روستایی در بخش ریگ تداوم دارد

نوسازی شبکه‌های آبرسانی روستایی در بخش ریگ تداوم دارد

گناوه-بخشدار ریگ گفت: از ابتدای دولت سیزدهم برنامه مدونی برای اصلاح وضعیت آبرسانی روستاهای بخش ریگ آغاز شد و فرایند نوسازی و اصلاح شبکه توزیع آب در تعدادی از روستاهای بخش در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی صبح یکشنبه در بازدید از روند اجرای پروژه اصلاح و نوسازی شبکه داخلی توزیع آب روستای جزیره جنوبی با بیان این مطلب که فرسودگی و عمر طولانی شبکه‌های آبرسانی در این روستا و تعدادی از روستاهای بخش ریگ همواره سبب افت فشار و تحمیل مشکلات فراوانی به روستاییان در تأمین آب شرب آنها شده است، افزود: از ابتدای دولت سیزدهم برنامه مدونی برای اصلاح این وضعیت آغاز شده به طوری که در تعدادی از روستاهای سطح بخش، فرایند نوسازی و اصلاح شبکه توزیع آب در حال انجام است.

بخشدار ریگ افزود: در روستای جزیره جنوبی در نظر است در مرحله اول سه هزار و ۵۰۰ متر نوسازی شبکه با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال صورت گیرد که تاکنون پیشرفت فیزیکی کار حدود ۳۰ درصد است و با توجه به تاکید بر سرعت بخشیدن به کار، اجرای این پروژه حتی روزهای تعطیل و جمعه هم ادامه دارد.

محمدی در این رابطه اضافه کرد: با روند اجرای کار که همزمان انشعابات مسیر نیز انجام می‌شود، امید داریم در اواسط تابستان امسال آبگیری این بخش از شبکه جدید صورت گیرد.

بخشدار ریگ تصریح کرد: باهماهنگی‌های صورت گرفته با مجموعه همکاران در آبفا استان و شهرستان استمرار این نوسازی در بخش ریگ تا رفع تنش آبی ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از پیگیری‌های صورت گرفته توسط مجموعه آبفا شهرستان و بخش و همکاری مدیرعامل آب استان قدردانی کرد.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

کد خبر 6118904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha