۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۵

«اوسمار» و امکان رسیدن به یک رکورد جذاب در پایان فصل

«اوسمار» و امکان رسیدن به یک رکورد جذاب در پایان فصل

سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس این شانس را دارد تا با بیشترین تعداد امتیاز ممکن سرخ ها را قهرمان فصل بیست و سوم لیگ برتر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر و با توجه به تساوی استقلال تهران برابر نساجی توانست در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات خود را به صدر جدول برساند سرخ‌پوشان برای کسب عنوان قهرمانی و حفظ صدرنشینی باید دو دیدار باقی مانده خود را پیروز شوند.

«اوسمار ویه‌را» که از نیم فصل و پس از جدایی یحیی گل محمدی هدایت سرخ‌ها را بر عهده گرفت، توانست عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد و تا به اینجای مسابقات پرسپولیس تنها برابر آلومینیوم شکست خورده و برابر استقلال تهران و سپاهان هم به نتیجه تساوی دست یافته و مابقی دیدارهای خود را با پیروزی به اتمام رسانده است. همچنین اوسمار موفق شد سهمیه حضور در لیگ نخبگان آسیا را برای پرسپولیس کسب کند.

پرسپولیس در پایان هفته بیست و هشتم ۶۲ امتیازی شد و اگر دو بازی باقی مانده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، ۶۸ امتیازی می‌شود و می‌تواند با کسب بیشترین امتیاز تاریخ حضور خود در لیگ برتر به مقام قهرمانی دست یابد.

پیش از این پرسپولیس در فصل‌های نوزدهم و بیستم موفق شده بود با ۶۷ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد و حالا اوسمار می‌تواند در نخستین تجربه حضورش به عنوان سرمربی در پرسپولیس با کسب بیشترین تعداد امتیاز این تیم را به سکوی نخست فوتبال ایران برساند.

کد خبر 6119166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha